امام جمعه اهل سنت بندرترکمن:

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: امام رضا (ع) محبوب و مورد احترام همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است و به گروه و یا مذهب خاصی تعلق ندارد.

امام رضا(ع) محبوب و مورد احترام همه مسلمانان است

به گزارش گلستان 24، آخوند عبدالرحمن کر اظهار کرد: امام رضا (ع) محبوب و مورد احترام همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی بوده و به گروه و یا مذهب خاصی تعلق ندارد.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن افزود: اهل سنت ارادت خاصی به فرزندان و اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) دارند و امام رضا (ع) هم که نوه پیامبر است مورد احترام ویژه اهل سنت است.

وی اضافه کرد: در کتاب دینی اهل سنت روایت شده است که بزرگان دین بر مزار مطهر امام رضا (ع) می‌رفتند و از خداوند درخواست می‌کردند به حرمت امام رضا (ع) مشکلات آنها را حل و حوائج آنها را برآورده کند و دعاهای آنها اجابت می‌شد.

آخوند کر افزود: امام رضا (ع) در بین اهل سنت از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است و با نام گذاری فرزندان خود به نام مبارک رضا (ع) و رفتن به زیارت ایشان محبت و ارادت خود را به ثامن‌الحجج ابراز می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرترکمن گفت: همه فرزندان رسول اکرم و به طور ویژه امام رضا (ع) از جایگاه علمی بالایی برخوردار هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار