نصیب الله َعمراف گفت: بسیاری از مشکلات وحدت در جامعه به واسطه بداخلاقی‌ها است.

بسیاری از مشکلات وحدت در جامعه به واسطه بداخلاقی‌ها است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «نصیب‌الله عمراف» امروز(یکشنبه ۲۳ تیر) در همایش وحدت اهل تشیع و تسنن در پرتو مهر امام رضا (علیه السلام) به نشست میامی اشاره و اظهار کرد: همه شخصیت‌های مستکبر دولت آمریکا  به بودن و نبودن اسرائیل همان بودن و نبودن آمریکا می‌نگرند.


استاد حوزه و دانشگاه جامعه المصطفی ادامه داد: در این نشست سخنران‌ها ایجاد و تقویت روز افزون جامعه مسیحیت و سایر جوامع برای بقای اسرائیل و ایجاد و تشدید تفرقه و اختلاف بین کشورهای اسلامی با رویکرد دشمنی همه کشورهای اسلامی با جمهوری اسلامی تاکید داشتند.


عمراف گفت: استکبار تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را در انزوا قرار دهد تا به اهداف خود برسند و آیا وقت آن نرسیده که به اتحاد بین مسلمانان اهتمام بورزیم.


وی یادآور شد: اتحاد شیعه و سنی باید شکل گیرد و ضرورت ایجاد وحدت بین شیعه و سنی بر کسی پوشیده نیست.


استاد حوزه دانشگاه متذکر شد: امام رضا(علیه السلام) نمونه‌ای از انسان کامل و رفتار انسانی است بهترین گزینه برای الگوی مسلمین قرار دارد.


عمراف خاطرنشان کرد: جایگاه امام رضا(علیه السلام)در اهل سنت بالا است و اهل سنت به عنوان عالم اهل البیت(علیهم السلام) آن را می‌شناسند، اصلاح اخلاق جامعه از تاکیدات امام رضا(علیه السلام) بود و وحدت کلمه با این مهم اتفاق می‌افتد.


وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات وحدت در جامعه به واسطه بداخلاقی‌ها است و باید از امام رضا(علیه السلام) تاسی کنیم که با اخلاق خود مسلمانان را گرد خود جمع می‌کرد.


استاد حوزه دانشگاه به نفعی تعصب از سوی امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: تعصب بر خواسته از دشمنی‌هایی است که در طول تاریخ و یا عمر در دل جمع می‌شود و در مقطعی خود را نشان می‌دهد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار