مدیرعامل هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به برزمین ماندن ۱۰ ساله ساختمان هلال احمر استان، گفت: تکمیل و تجهیز این مکان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تکمیل ساختمان هلال احمر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش گلستان 24،  قاسم غریب آبادی اظهارکرد: سال ۹۰ بود که عملیات احداث ساختمان هلال احمر گلستان با نگاه اداری، تجاری و درمانی، آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این ساختمان در ۱۳ طبقه و با زیربنای هر طبقه ۷۰۰ متر ساخته شده که در مجموع ۱۰ هزار متر است.

وی توضیح داد: سفت کاری و دیوار چینی آن انجام شد و دیگر نتوانستند برای تکمیل آن اعتبار جذب کنند و کار را رها کردند.

غریب آبادی اضافه کرد: هم اکنون رایزنی با رئیس سازمان انجام شده و با توجه به نگاه ویژه ای به پروژه‌های بر زمین مانده، مجوزی اخذ شد تا با مشارکت سرمایه گذار این طرح را به پایان برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از طرف دیگر، این مکان برای کار عملیاتی و پدافند غیرعامل مناسب نیست چون ترافیک سنگین در آنجا ایجاد می‌شود.

وی افزود: بنا داریم کل ستاد (اداری) را به منطقه بویه (هلال احمر گرگان) ببریم و پنج میلیارد تومان هم برای بهسازی آن جذب شده است.

غریب آبادی بیان کرد: هم اکنون برای مشارکت سرمایه گذاری منتظر حضور کارشناس دادگستری هستیم که حدود سه ماه است این پروژه به دلیل نظر کارشناس مانده و همچنان منتظر اعلام نظر آنها هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: کارشناس باید میزان آورده ما را در این پروژه مشخص کند که عرصه و اعیان چقدر است؟ تا با سرمایه گذار وارد مذاکره شویم و سپس درصد مشارکت مشخص شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج سرمایه گذار پای کار هستند، افزود: در این شرایط هم، هر طبقه کاربری درمانی اما با تخصص‌های مجزا خواهد داشت.

غریب آبادی گفت: تکمیل و تجهیز این مکان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد و طبق نظر کارشناس درصد سهم سرمایه گذار و مالک مشخص می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه ۱۰ سال از شروع این ساختمان گذشته است، گفت: به دلیل رطوبت ممکن است ساختمان از داخل مشکل پیدا کرده باشد و آن را باید رفع کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار