فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان گفت: همکاران پلیس‌های تخصصی اجازه ایجاد ناامنی، رعب و وحشت در استان را به مخلان نظم و امنیت و برهم‌زنندگان آرامش و آسایش مردم نخواهند داد.

پلیس اجازه ایجاد ناامنی در گلستان را نمی‌دهد

به گزارش گلستان 24، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر روز دوشنبه در حاشیه دستگیری ۲ سارق مسلح به خبرنگاران اظهارداشت: افراد برهم زننده نظم، امنیت، آرامش و آسایش مردم، جایگاهی در استان نخواهند داشت که نمونه اخیر آن دستگیری ۲ سارق زورگیر و مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد و یا سایر سارقان فکر نمی‌کردند که گرفتار قانون خواهند شد اما بدانند که پهن شدن چتر و اشراف اطلاعاتی و رصد و پایش آنان از همان ابتدا در دستور کار همکاران و نیروهای زبده و خبره ما در پلیس‌های تخصصی قرار دارد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: اجازه جولان و قدرت نمایی را به این افراد نمی‌دهیم و برای تامین امنیت تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد .

فاضل‌دادگر ادامه داد: امنیت برند گلستان است و دستگیری این سارقان مسلح، خشن و زورگیر این پیام را دارد که فرزندان این سرزمین در فراجا و افسران و کارآگاهان زبده و خبره نمی گذارند در منطقه ناامنی ایجاد شود.

وی در خصوص دستگیری این سرقت مسلح گفت: این ۲ سارق تاکنون ۱۱ فقره سرقت مسلحانه و زورگیری داشتند که یک نفر از آنان به تنهایی دارای ۱۱ مورد سابقه سرقت و دیگری نیز سابقه فرار از زندان دارد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: گلستان جای جولان این افراد نیست و ما به شدت با این افراد برخورد می‌کنیم و مجرمین بدانند که دستگاه قضایی نیز براساس قانون به شدت با آنان برخورد خواهد کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

فاضل‌دادگر اضافه کرد: تسلط پلیس و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما در بالاترین سطح قرار داد و مجرمین دیر یا زود به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار