اولین جلسه جشنواره قرارگاه جوانی جمعیت با دستگاه ها اجرایی،ادارات و نهادها در استانداری گلستان برگزار شد.

برگزاری جشنواره قرارگاه جوانی جمعیت در استان گلستان

به گزارش گلستان24، اولین جلسه گردهمایی دستگاه ها ، نهادها و ادارات استان در راستای برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ،هنری و ادبی با موضوع ضرورت افزایش جمعیت با شعار ایران جوان بمان در سالن شهید باهنر استانداری با حضور سمیعی مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، سید رضا حسینی دبیر شورای فضای مجازی گلستان و مدیران و مسئولین ادارات استان برگزار شد.

در این جلسه سمیعی ضمن بیان اهمیت موضوع جوانی جمعیت و دستورالعمل ها و ابلاغ های مربوطه در دستگاه ها و ادارات و نهادها، از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ، هنری و ادبی توضیحاتی دادند و دستگاه ها را مکلف به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان که متولی برگزاری جشنواره هستند کردند.

رخش خورشید کارشناس قرارگاه جوانی جمعیت در دبیرخانه در راستای فرآیند و نحوی اجرای جشنواره ایران، جوان ، بمان و همچنین هدف از برگزاری جشنواره توسط علوم پزشکی گلستان را بر شمرد، وی همچنین  وظایف و خواسته های جشنواره را از هر دستگاه ،ادارات و نهاد را بصورت مجزا مطرح کرد.

در ادامه هر یک از دستگاه ها و ادارات حاضر در جلسه نکته و نظرات و اعلام آمادگی مربوط به دستگاه های خود را نسبت به جشنواره بیان کردند./

ارسال نظر

آخرین اخبار