فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان به نقش شوراها و وظیفه نظارتی آنها اشاره کرد و گفت: وظایف شوراها گسترده است اما همه باید قانون را محور قرار دهند چراکه پایبند نبودن به قانون سبب ایجاد نارضایتی در مردم می‌شود.

زیرپاگذاشتن قانون سبب نارضایتی مردم می‌شود

به گزارش گلستان 24، عیسی پایین‌محلی در نشست با اعضای شورای شهرستان گرگان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات امروز کشور ناشی از سوء مدیریت است، اظهار کرد: هیچ کسی منکر وجود مشکلات نیست اما در همین شرایط که دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده و برخی از سوء مدیریت‌ها نیز مشکلاتی را به وجود آورده است، جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه‌ها در حال پیشرفت و ترقی است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه اثری از انقلاب‌های بزرگی که در دنیا به وقوع پیوسته از انقلاب فرانسه و روسیه گرفته تا انقلاب الجزایر نیست، گفت: انقلاب اسلامی ایران با همه تحریم‌ها و هجمه‌ها نه تنها ضعیف‌تر نشده بلکه قوی‌تر هم شده است و امروز در مواجهه با دشمن دست برتر را دارد.

وی قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را عاملی بازدارنده دانست و بیان کرد: دشمن می‌داند همه پایگاه‌های نظامی‌اش در منطقه در تیررس رزمندگان ما قرار دارد و در زمین، هوا و دریا به شدت آسیب‌پذیر است. برای همین سال‌هاست که راهبردش را در مقابل جمهوری اسلامی ایران تغییر داده و از طریق نفوذ و استحاله فرهنگی وارد جنگ با ملت ایران شده است.

فرماندار گرگان با تأکید براینکه دشمن به دنبال از بین بردن هویت زنان مسلمان است، گفت: گرفتن هویت زنان به معنای نابود شدن بنیان خانواده است و دشمن دقیقاٌ بر روی همین هدف متمرکز شده است. البته که مردان غیرتمند ما برای نوامیس و خاک این کشور جان خود را هم تقدیم می‌کنند اما دشمن دست‌بردار نیست.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه ما حل شود باید بر روی مسائل فرهنگی سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم و این کار را هم باید از مدارس و آموزش و پرورش شروع کنیم.

پایین‌محلی در ادامه سخنانش به نقش شوراها و وظیفه نظارتی آنها اشاره کرد و گفت: وظایف شوراها گسترده است اما همه باید قانون را محور قرار دهند چراکه پایبند نبودن به قانون، سبب ایجاد نارضایتی در مردم خواهد شد. بنابراین لازم است شوراها نظارت سخت‌گیرانه‌ای در موضوعات مختلف داشته باشند.

وی درباره توزیع اعتبارات در سطح شهرستان نیز بیان کرد: تلاش کردیم توزیع اعتبارات را عادلانه و البته به صورت کاملاٌ شفاف انجام دهیم و اتفاقاٌ امسال توجه ویژه‌ای هم به روستاها داشتیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار