استاندار گلستان:

استاندار گلستان با تشریح ویژگی‌های ممتاز و موقعیت ویژه این استان در برقراری ارتباط با آسیای میانه گفت: گلستان آماده حمایت و پشتیبانی کامل از اجرایی شدن طرح دیپلماسی مهارتی است.

گلستان آماده حمایت از طرح دیپلماسی مهارتی است

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه عصر جمعه در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی با حضور وزیر آموزش و پرورش در گرگان اظهار کرد: با توجه به تفاهمنامه روسای جمهور ایران و ترکمنستان و سفر هیات چندی قبل مدیران گلستان به بلکان آباد ترکمنستان، اجرای این طرح به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بستر اجرای این طرح به طور کامل در گلستان فراهم شده و گلستان از هر اقدامی برای برگزاری کامل و فاخر دیپلماسی مهارتی استقبال می‌کند.

استاندار گلستان با اشاره به آماده شدن آزمایشی طرح پرورش اوان کودکی پیشنهادی استان گفت: در صورت تحقق این هدف، خدمتی بزرگ به آینده‌سازان کشور شده و سلامت اندیشه و تفکر آنان بیمه خواهد شد.

زنگانه ادامه داد: بدنه آموزش و پرورش از قابلیت فوق العاده علمی و آموزشی برخوردار است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

بهره برداری از مرکز رشد و فناوری دانش آموزی (شهدای هسته‌ای استان گلستان) و بازدید از نمایشگاه اقوام ایران زمین در گرگان از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار