دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان خبرداد؛

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان با بیان این که ۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر استان است، گفت: اهالی رسانه ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان

به گزارش گلستان 24، ولی الله شهابی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: فلسفه وجودی جشنواره ابوذر در پنج محور رسالت در پیام رسانی، شجاعت، وفاداری و ارادت و هدایت ابوذری است و امیدواریم اصحاب رسانه گلستان بتوانند با عمل کردن به این مهم به رسالت خود به بهترین نحو عمل کنند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان افزود: اهالی رسانه با تولید محتوا می‌توانند در جامعه روشنگری کرده و به نقش جهاد تبیین خود در جامعه عمل کنند.

وی گفت: برشمردن معضلات جامعه نظیر فقر و بیکاری هنر نیست و رسانه‌ها باید راهکار و ایده‌های که ظرفیت سازی و تولید محتوا داشته باشد را در قالب‌های مختلف هنری و خبری ارائه کنند.

شهابی گفت: امروز جامعه ما نیازمند امیدآفرینی است و رسانه‌ها می توانند با انتشار اخبار امیدبخش به روحیه نشاط در جامعه کمک کنند.

وی بیان کرد: محورهای هشتمین جشنواره ابوذری شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار است.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا بیستم آذر ماه بوده و اهالی رسانه ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر در هفته دوم دی ماه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار