در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و عید مبعث گالیکش مطرح شد؛

فرماندار و رییس سازمان تبلیغات اسلامی گالیکش از مسئولین این شهرستان خواستند تا حضور پررنگی در مراسم‌های مناسبتی این شهرستان داشته باشند.

مناسبت‌ها برای رفتن مسئولین به دریا و مسافرت در تقویم تعطیل نشده / حضور کمرنگ مسئولین گالیکش در مراسمات محوری مساجد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ فرماندار گالیکش در جلسه ساماندهی امور جوانان با محوریت هفته جوان و همچنین گرامیداشت عید مبعث پیامبر اکرم (ص) در محل فرمانداری این شهرستان گفت: مناسبت‌ها، اعیاد و ... بسیاری در تقویم قرار دارد و به آن صورت از آن‌ها استفاده نمی‌شود. گاها برخی ادارات شهرستان از برگزاری مراسم‌های مناسبتی غافل هستند.

nilkooh2947 1

حسن خسروی افزود: عید مبعث برای رفتن به دریا و سفر در تقویم تعطیل نشده؛ بلکه ازآن‌جهت تعطیل‌شده تا کارمندانی که قرار بوده آن مقداری از وقتشان را در ادارات صرف کنند با اعلام تعطیلی در مراسمات شهرستانی حضور یافته و مجری برنامه‌های و شعائر مذهبی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ساماندهی امور جوانان یک مسئله فرهنگی است و برای تحقق آن باید همه مسئولین، نهادها، انجمن‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها و مردم همکاری داشته باشند.

خسروی اشتغال جوانان را یک موضوع پیچیده دانست و اظهار داشت: متأسفانه همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده و شرایط را سخت نموده است. انباشت بیکاری را از سال‌های گذشته داریم که همه به این دولت محول شده است.

به گفته وی تعداد یک‌میلیون اشتغال در کشور سال ایجاد می‌شود و آمار خوبی است ولی رضایت‌بخش نیست. رضایت زمانی است که در خانواده‌ها شخص بیکاری نباشد.

فرماندار گالیکش اظهار داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان فعال و در مباحثی چون ازدواج و خانواده، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و ... فعالیت دارد.

وی اعلام کرد: تجلیل از جوانان برتر و برگزیده شهرستان در حوزه‌های مختلف ازجمله اقداماتی است که باید در هفته جوان انجام شود.

خسروی ضمن تأکید بر گسترش سمن‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت جوانان در حوزه‌های مختلف را کلید توسعه همه‌جانبه کشور خواند که باید بیش‌ازپیش به آن توجه گردد.

nilkooh2947 1

حضور کمرنگ مسئولین گالیکش در مراسمات محوری مساجد

رییس اداره تبلیغات اسلامی گالیکش نیز در این مراسم گفت: با مبعث جامعه بشری از ظلمت، جهالت و گمراهی به نور و رستگاری هدایت شد.

حجت‌الاسلام «نوروز علی قربانی» افزود: انتظار ما این است مردم و مسئولین گالیکش وظیفه خود را در خصوص عید مبعث و با برگزاری مراسم‌ها و تزیین و آذین‌بندی شهر انجام دهند.

به گفته وی مراسم محوری جشن مبعث در مسجد جامع شهر گالیکش برگزار می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی گالیکش تصریح کرد: متأسفانه حضور مسئولین در مراسم‌های محوری سطح مساجد شهرستان بسیار کم است. شاید مسئولین به‌صورت انفرادی در مساجد حضورداشته باشند اما در برنامه‌های محوری حضور کمرنگی دارند و انتظار ما این است تا پس‌ازاین مراسم‌های شهرستانی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

nilkooh2947 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار