فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: شما دانشجویان قشر فرهیخته جامعه هستید و آینده کشور متعلق به شما است اما دشمنان ما با ایران قوی مخالف هستند و می‌خواهند کشوری تکه تکه را تحویل نسل آینده دهند.

دشمنان ما با ایران قوی مخالف هستند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجوی دانشگاه آزاد گرگان اظهارکرد: روز دانشجو و ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکا بوده و این شعار در زمان و مکان محدود نیست.

وی ادامه داد: شما دانشجویان قشر فرهیخته جامعه هستید و آینده کشور متعلق به شما است اما دشمنان ما با ایران قوی مخالف هستند و می‌خواهند کشوری تکه تکه را تحویل نسل آینده دهند.

ملک شاهکویی گفت: ما در وقایع اخیر صف معترضان را از صف اغتشاشگران جدا کردیم؛ مسئولان ما پای صحبت معترضان و منتقدان نشستند اما برخی فضای کشور را با خشونت متشنج کردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: در نظر ما بین اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد، لذا اعتراض و نقد را حق همه می‌دانیم اما اینکه کسی با سلاح سرد یا گرم به خیابان بیاید، اماکن عمومی را به آتش بکشد و زندگی عادی مردم را دچار خلل کند عین اغتشاش است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها براساس سند امنیت ملی خود در سال ۲۰۲۲ به دنبال ایجاد نقشه شومی در جمهوری اسلامی ایران بودند تا حرکت جهادی و پیشران دولت را متوقف کنند.

ملک شاهکویی اظهار کرد: در ۷۵ روز اخیر، گلستان جزو امن ترین استان‌های کشور بود و این امنیت را مدیون بصیرت و آگاهی مردمی هستیم که با دشمنان همراهی نکردند و نقشه ایادی استکبار را خنثی کردند.

وی ادامه داد: در فتنه اخیر یکی از اهداف دشمن تعطیل شدن دانشگاه‌ها بود اما همین همراه نبودن شما دانشجویان با دشمن این جنگ شناختی را با شکست مواجه کرد و عوامل سیا در میانه اغتشاشات، شکست آن را به دولتمردان آمریکا اعلام کردند.

ملک شاهکویی گفت: ۱۶ آذر سالروز ولادت شعار کلیدی و جاودانه «مرگ بر آمریکا است» و اگر کسی بگوید این شعار صرفاً متعلق به ایام انقلاب اسلامی است نشان می‌دهد که درک درستی از فلسفه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲و روز دانشجو ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار