مدیر آموزش و پرورش گرگان:

تربتی نژاد گفت: شهادت سپهبد سلیمانی چهره خبیث آمریکا و ترامپ را بیش از پیش بر همگان آشکار کرد.

​شهادت سردار سلیمانی چهره خبیث آمریکا را بر همگان آشکار کرد/ برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها در مدارس گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «بهجت تربتی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان گفت: اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی بیش از پیش چهره خبیث ترامپ و آمریکا را برای همگان به ویژه کسانی که شاید به چهره واقعی آمریکا شک داشتند اثبات شد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی مردم کشورمان بیش از گذشته با یکدیگر متحد و منسج شدند.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد، اذعان کرد: امیدوارم این وحدت و انسجام بین ملت عراق و ایران موج خروج آمریکای جنایتکار از منطقه شود.

تربتی نژاد یادآور شد: آموزش و پرورش مأموریت تربیت دانش آموزان را برعهده دارد، دانش آموزان ما باید در تراز جمهوری اسلامی ایران تحویل جامعه شوند و امید است فرزندانی را تربیت کنیم که رهرو سردار سلیمانی باشند.

مدیر آموزش و پرورش گرگان با بیان اینکه امید است صادقانه و خالصانه پاسدار روح شهیدان سلیمانی ها و دیگر شهدا باشیم، گفت: به طور قطع یکی از محتواهای کتب درسی رشادت ها و فداکاری های بزرگان کشورمان است و موجب می شود دانش آموزان ما با جوانمردی بزرگان و شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه ما است، بیان کرد: در پی شهادت سردار سلیمانی مراسم بزرگداشتی در سطح مدارس گرگان و مدیریت شهرستان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار