مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان:

نشست صمیمی فعالین فضای مجاز ی سراج استان گلستان با شکری نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان عصر چهارشنبه 30 آذرماه در سالن جلسات سیمای مرکز گلستان برگزار شد.

شناخت هویت و زیست بوم فرهنگی مردم ماموریت اصلی رسانه ملی / ضرورت ایجاد جبهه واحد رسانه ای در فضای مجازی

رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان در نشست صمیمی با فعالین فضای مجازی سراج گلستان اظهار داشت:

شناخت هویت و زیست بوم فرهنگی مردم و بازتاب آن از مهمترین ماموریت‌های رسانه استانی در دوره جدید مدیریتی است.

photo_2022-12-21_20-54-27

وی با بیان اینکه هدف ما تولید برنامه‌های محتوایی برای پخش از شبکه استانی و ملی است، گفت: استفاده از نظرات و اندیشه‌های نخبگان و ایجاد جبهه واحد رسانه ای در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های صداوسیمای گلستان است.

شکری نیا با در ادامه به رویکرد جدید شبکه سپهر پرداخت و افزود:  شبکه سپهر به منظور توسعه فعالیت های خود در حوزه تخصصی و ارتقاء سطح سواد فضای مجازی کاربران و مخاطبان، برنامه ترکیبی «مجازیست» را تولید کرده است

وی افزود: در این برنامه فعل و انفعالات حوزه فضای مجازی در لایه‌های مختلف اعم از کاربران، پلتفرم ها، فناوری‌های نوین، آینده پژوهی، سواد رسانه و فضای مجازی، چهره‌ها و فعالان فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارهای مجازی و ... بررسی می‌شود.

photo_2022-12-21_20-47-27

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان: شناخت فضای مجازی و بالا بردن سواد در این فضا را ضروری دانست و گفت:‌ برای شناخت فضای مجازی باید آموزش و پرورش پیش قدم شود چرا که در بسیاری از کشورها سواد مجازی از دوره دبستان و حتی قبل آن آغاز و تا دوره های دانشگاه هم ادامه پیدا می کند.

شکری نیا  با بیان اینکه اکنون جنگ جهانی رسانه‌ای بی سابقه‌ای علیه کشور ما شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید شبکه‌ای و همه باهم علیه دشمن مقابله کنیم. از روابط عمومی فعال عبور کرده ایم و به روابط عمومی کنش‌گر رسیده ایم.

photo_2022-12-21_20-47-08

گفتنی است این جلسه با هدف هم افزایی، هم اندیشی و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های سازمان فضای مجازی سراج از قبیل کنشگری در شبکه های اجتماعی، برگزاری کارگاه تربیت مربی سواد رسانه، آموزش و تولید بازی و انیمیشن و..  جهت ارتباط هرچه بهتر  با صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.

در پایان حاضرین دراین دیدار ضمن بیان فعالیت های رسانه ای خود جهت استمرار این فعالیتها خواستار همکاری بیشتر با صداوسیمای مرکز گلستان شدند./

ارسال نظر

آخرین اخبار