رسانه های انقلابی استان نسبت به اخبار منتشر شده پیرامون بی توجهی به نیروهای بومی و توانمند و آشنا با فضای استان در انتخاب استاندار آینده این استان ابراز نگرانی شدید کرده و آورده است: انتظار آن است که از افراد بومی که خود سابقه مدیریتی در استان گلستان داشته و با فضای آن آشنا بوده و مسیر رشد و پیشرفت آن را می دانند، در این پست بکارگیری شوند.

بیانیه مهم رسانه های انقلابی استان گلستان در خصوص انتخاب استاندار

به گزارش گلستان ۲۴؛ رسانه های انقلابی گلستان در بیانیه‌ای از اخبار منتشر شده پیرامون بی توجهی به نیروهای بومی و توانمند و آشنا با فضای استان در امر استانداری ابراز نگرانی شدید کرده و خواستار توجه دولت به مطالبات درونی استان شده است. 

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب افراد غیر بومی که هیچ شناختی از فضای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گلستان ندارند، موجب نگرانی مردم استان گلستان و نخبگان سیاسی و رسانه های انقلابی همیشه در صحنه شده است. 

مطالبه جدی ما از دولت مردمی آیت الله رییسی این است که سکانداری استانداری گلستان را به فردی بومی، انقلابی، ولایی و در عین حال آشنا با فضای خاص و استراتژیک گلستان بسپارد، تا هم از ظرفیت های موجود و توانمند استانی در مدیریت استفاده ببرد و هم مجری مخلص و توانمندی برای تحقق شعارهای دولت مردمی ایران قوی در این استان باشد. 

ما جمعی از رسانه های مطالبه‌گر و انقلابی در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهان به کارگیری نیروی توانمند و متعهد در اجرای منویات مقام معظم رهبری و مطلع از ظرفیت های استان هستیم. 

پیام های مردمی به رسانه های انقلابی سراسر استان نشان می دهد که مردم استان مجدانه از دولت مردمی آیت الله رییسی می خواهند این فرصت را از گلستان دریغ نسازد. 

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا دولت در هفته پیش رو درباره انتخاب استاندار جدید گلستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار