فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان از اجرای هزار و ۲۵۰ برنامه طی دهه بصیرت در استان خبرداد و گفت: اخلاص و خدمت به بشریت، شهید سلیمانی را سردار دل ها کرد.

۱۲۵۰ برنامه طی دهه بصیرت در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، سردار علی ملک شاهکوهی اظهارکرد: شهید سلیمانی در دانشگاه امام خمینی (ره) و دفاع مقدس رشد یافت و در طول هشت سال دفاع مقدس در قالب لشکر ۴۱ ثارالله در وجب به وجب جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رشادت‌هایی از خود به جای گذاشت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: به خاطر اخلاص و به خاطر خدمت به اسلام و دین و بشریت بود که شهید سلیمانی را سردار دل‌ها کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه بصیرت گفت: هزار و ۲۵۰ برنامه طی دهه مقاومت در سراسر استان به صورت محله محور و مردمی برگزار خواهد شد که اعزام گروه‌های جهادی پزشکی، برپایی نمایشگاه، آثار آزادسازی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد از جمله این برنامه‌ها است.

ملک شاهکوهی با اشاره به حوادث اخیر کشور، بیان کرد: این بار دشمن فراتر از انقلاب اسلامی به میدان آمده بود؛ ابعاد قضایای فتنه اخیر را مردم حتماً مطالعه کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: دشمنان این بار آمده بودند ایران و اسلام را هدف قرار بدهند و شکست خوردتد اما نابود نشدند و ما باید بسیار هوشیار باشیم و در تصمیم‌گیری‌هایمان دچار اشتباه نشویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار