رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر به آن شد تا هر چه بهتر جایگاه و اهمیت امنیت را دریابیم.

حوادث ۳ ماه اخیر اهمیت و جایگاه امنیت را نشان داد

به گزارش گلستان 24 ؛ سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آئین تکریم فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح در مقابل دشمنان ایستادگی کردند گفت: البته این نیروها با کمی کم مهری نیز مواجه شدند که اجر آنها با خدا است و توانستند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: حوادثی که در ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ که سرآغاز انقلاب اسلامی بود تا سایر اتفاقات این روز بزرگ همچون عملیات کربلای ۵ که عظیم‌ترین عملیات دفاع مقدس بود همگی در راستای انقلاب اسلامی بوده است.

سرلشگر باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی گفت: خدمت هم‌رزمان عزیز خود در فرماندهی سلام می‌گویم و قدردان خانواده این عزیزان هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی ممکن نمی‌شود و تمامی فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای پیش برد زندگی مردم الزام دارد.

وی ادامه داد: عزیزان ما در نیروی انتظامی در ۳ ماه و نیم گذشته در سرتاسر کشور برای ایجاد امنیت ایستادگی کردند و امنیت را به کشور بازگردانند این حوادث منجر شد تا جایگاه انتظامی را بیش از پیش بدانیم و البته سپاه پاسداران و بسیج نیز تمام کمک خود را انجام دادند.

سرلشگر باقری گفت: فرماندهی انتظامی کل وظیفه برقراری امنیت در سراسر کشور را برعهده دارد و در این فرماندهی بیش از ۲۰ نوع مأموریت متنوع که هرکدام مستلزم تخصص‌های ویژه است وجود دارد و حجم خدماتی که فرماندهی انتظامی به مردم ارائه می‌دهد روز به روز افزایش یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرماندهی انتظامی پیشانی و محل تلاقی حاکمیت با مردم در امور امنیتی است گفت: از این جهت کار عزیزان ما در فرماندهی انتظامی ویژه است.

وی ادامه داد: فضای مجازی و اقدامات سایبری جرایم و تخلفات بیشتری را همراه خود آورده است و به موازات آن انتظامی کشور باید در این حوزه اقدامات خود را انجام دهد و مقابل تهدیدها بایستد.

سرلشگر باقری گفت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلابی هنوز راه طولانی در پیش است و حتماً این مسیر طی خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در دوره ۸ ساله مأموریت سردار اشتری اقدامات بسیاری صورت گرفت و تهیه و تدوین تصویب طرح جامع انتظامی جدید کشور، تبدیل نیرو به یک فرماندهی، ایجاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی، تشکیل سازمان اطلاعات از جمله این اقدامات بود.

وی گفت: در حال حاضر با یک جنگ ترکیبی از سمت دشمنان مواجه هستیم دشمنانی که در دهه‌های گذشته تهدیدهای زیادی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند و بی‌شرمانه نسبت به ایجاد اغتشاش، آشوب و مردم کشی اعلام حمایت کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام دستگاه‌های جاسوسی کشورهای مختلف علیه ایران بسیج شدند گفت: دشمنان امپراطوری رسانه‌ای خود را علیه ایران به کار گرفتند و اکنون دوره سختی است و مردان آبدیده ای می‌طلبد که سردار رادان از جمله این افراد است.

سرلشگر باقری تصریح کرد: بخشی از مطالبات فرمانده کل قوا در پیام مقام معظم رهبری گفته شده است و شورای امنیت ملی نیز از این فرماندهی انتظامی مطالباتی دارند که یکایک این مطالبات باید بررسی شوند در آستانه تکمیل و تصویب برنامه ۵ ساله هفتم هستیم.

وی تصریح کرد: سردار اشتری نیز به عنوان مشاور فرمانده کل قوا در امور انتظامی و امنیتی انتخاب شد.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار