دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند یک الگو در مدیریت جهادی برای تمامی نهادها و سازمان‌ها باشد.

جهاددانشگاهی می‌تواند یک الگو در مدیریت جهادی باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، غلامرضا منتظری صبح امروز در بازدید از جهاددانشگاهی گلستان اظهار کرد: همان‌گونه که از نام جهاددانشگاهی برمی‌آید، فعالیت‌های این مجموعه عادی و معمولی نیست و باید رویکرد جهادی و تحول‌آفرین در آن اتفاق بیافتد.

وی افزود: در نگاه مقام معظم رهبری هر تلاشی به معنای جهاد نیست و در واقع ایشان تلاشی که به رفع موانع منتهی شود و پاسخگوی انتظارات جامعه با وجود همه دشمنی‌ها باشد را جهاد می‌دانند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع تکلیف گرایی در موضوع جهاد، بیان کرد: در برنامه‌های جهادی به نتیجه فکر می‌کنند و صرف راه رفتن در مسیر مطرح نیست. در دوران دفاع مقدس نیز ورود بسیج با روحیه جهادی، معادله جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

منتظری با تأکید بر اینکه امروز نجات‌دهنده کشور ما، مدیریت جهادی خواهد بود، گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی که بر این اساس شکل گرفته، می‌تواند یک مدل و الگو برای تمامی نهادها و سازمان‌ها باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در استان، گفت: نیاز است که فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی به‌صورت مستمر برای دانشگاهیان، نهادها، سازمان‌ها و مردم بیان شود.

ابراهیم شهبازی، رئیس جهاددانشگاهی گلستان نیز در این بازدید خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی را بیان و آمادگی کامل این نهاد را برای به‌کارگیری ظرفیت‌های ملی در استان خصوصاً در بحث پژوهشکده سرطان معتمد اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار