آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه ‌سواری کوهستان کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود، از روز شنبه در گرگان آغاز شد.

اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری در الگندره گرگان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان 24، در این اردو، ۱۱ورزشکار تیم ملی دوچرخه ‌سواری در رشته‌های «کراس کانتری» و «دانهیل» آقایان و بانوان شرکت دارند.

۷ورزشکار آقا و خانم در رشته کراس کانتری در منطقه النگدره گرگان و چهار ورزشکار آقا در رشته دانهیل در منطقه ناهارخوران گرگان در این اردو حضور دارند.

ورزشکاران رشته کراس کانتری زیر نظر «هری هندریکس» مربی هلندی تیم ملی و ورزشکاران رشته دانهیل زیر نظر «مهدی میرزاحسینی» مربی تیم ملی تمرین خواهند کرد.

ورزشکاران تا روز سه شنبه در این اردو در مناطق کوهستانی ناهارخوران گرگان شرکت دارند و سپس از روز چهارشنبه در قالب تیم‌های باشگاهی خود در سومین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه ‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور به میزبانی استان گلستان شرکت می ‌کنند.

سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه‌های کوهستان در دو رشته کراس کانتری آقایان و بانوان و همچنین دومین مرحله لیگ دانهیل در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می ‌شود.

انتهای پیام /

 

نوشتن دیدگاه

ارسال نظر

آخرین اخبار