دبیر هیات ورزش های سه گانه و دوگانه استان گلستان گفت: آخرین مرحله اردوی تیم های ملی سه گانه بزرگسالان و جوانان کشور تا 15 خرداد در گرگان ادامه دارد.

برگزاری اردوی تیم های ملی سه گانه در گرگان

به گزارش گلستان 24، پیمان میرابی اظهار داشت: این تیم به منظور حضور در رقابت های آسیائی چین تایپه اردوی خود را از هشتم خرداد زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده است.

به گفته وی، اعضای تیم های ملی سه گانه کشور روز 17خرداد برای حضور در مسابقات آسیایی به چین تایپه اعزام می شوند.

وی در خصوص نفرات حاضر در اردو یادآور شد: ساسان تیموری از همدان و احسان امینیان از چهارمحال و بختیاری اعضای تیم ملی بزرگسالان، مسعود و سعید علیزاده از خراسان جنوبی، امین سقایی و فرشید حیدریان از چهارمحال و بختیاری به همراه ساسان مالمیر از کرمانشاه اعضای تیم ملی جوانان سه گانه حاضر در این اردو را تشکیل می دهند. 

میرابی تصریح کرد: محمد منصورزاده به عنوان سرمربی و مازیار شیریان به عنوان سرپرست تیم های ملی سه گانه را همراهی می کنند.

به گفته وی ریاست هیات گلستان برعهده فرمانده لشگر 30 گرگان می باشد و اعضای تیم های ملی در مهمانسرای لشکر اسکان یافته و تمرینات خود را در استان پیگیری می کنند.

وی همچنین از حضور یک ورزشکار گلستانی در تیم ملی امید خبر داد و گفت: سید محمد حسینی از گرگان تنها نماینده سه گانه گلستان در رده امیدها در بازی های آسیایی خواهد بود.

دبیر هیات ورزش های سه گانه استان گلستان اضافه کرد: سید محمد حسینی مقام های دومی نوجوانان در سال 89، سومی جوانان در سال های 91 و 92 را در کارنامه دارد و کسب جایگاه سوم جوانان در رنکینگ سال 91 و جایگاه دوم در سال 92 از دیگر سوابق وی است.

میرابی افزود: حسینی همچنین در رشته دوگانه سال گذشته به مقام دوم جوانان کشور دست یافت.

مسابقات سه گانه (تری اتلون) یک ورزش ترکیبی است که شرکت کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می کنند، مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو می باشد./ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار