امام جمعه انبار الوم:

امام جمعه انبار الوم با اینکه امروز با یک اقدام غیرقانونی دشمنان، تمام ملت ایران خود را سپاهی می‌دانند، گفت: استکبار جهانی با راه اندازی تبلیغات روانی به دنبال رهاکردن و فاصله گرفتن مردم از انقلاب است اما این ملت با اباعبدالله الحسین (ع) بیعت کرده است نه با یزید.

تمام ملت ایران خود را سپاهی می‌دانند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام جلیل دماوندی اظهار کرد: دشمنان شکست‌های متعددی را با وجود نیروی مقتدری مانند سپاه متحمل شده‌اند به همین خاطر می‌خواهند با اینگونه اقداماتی که هیچ گونه جنبه اجرایی ندارد ضربه‌ای زده باشند.

امام جمعه انبارالوم افزود: در اغتشاشات اخیر که توسط آمریکا و ایادی سرسپرده اش طراحی و اجرا شده بود، این سپاه بود که کمر آنها را در هم شکست.

وی تصریح کرد: تبیین خطای محاسباتی دشمنان در طول ۴۳ سال، عدم تقوا و داشتن هوا و هوس مانع پیروزی دشمنان بر این ملت بزرگ شد.

دماوندی افزود: انقلاب اسلامی ایران الهی است، دشمن شیطانی ما یعنی آمریکا و اسرائیل با توسل به خیالات خام خودشان و دلبستگی به کسانی در داخل کشور که غرق در مادیات بودند درصدد ایجاد ناامنی و سرانجام تجزیه کشور بودند.

به گفته وی، دشمنان داخلی و خارجی هنوز ملت بزرگ ایران را که در صحنه‌های گوناگون پای کار انقلاب مانده‌اند به خوبی نشناخته‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار