معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خبرنگاران نقش مهمی در تببین دستاوردهای انقلاب و ایجاد روحیه امید آفرینی در جامعه دارند و انعکاس اخبار صحیح جلوی انتشار اخبار کذب را که موجب ناامیدی در جامعه می شود ، می گیرد.

نقش رسانه ها در روایت تببین دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است/ از انتقادها فراری نیستیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید علی مهاجر صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: قلم خبرنگاران باید به سمت امید آفرینی برای مردم جامعه برود و  حتی می توانند در ارزیابی مدیران استانی کمک کننده باشند.

وی افزود: دهه فجر فرصت مغتمی است تا دستاوردهای انقلاب و تلاش مدیران استانی  دولت سیزدهم بخصوص استاندار در بخش های مختلف از جمله پیگیری مساله پتروشیمی و به ثمر رساندن آن پس از 17 سال، لایروبی خلیج  گرگان ، مساله گردشگری آشوراده و دیگر طرح های بلاتکلیف استان به مردم اطلاع رسانی کنند.

مهاجر بیان کرد: ما در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی به سر میبریم و امروز دشمنان بارورها و اعتقادات و خانواده ها را هدف گرفته اند و مدام به دنبال انتشار اخبار منفی و احساس نا امیدی در بین مردم هستند و در این بین قلم رسانه ها نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های آنان دارند.

وی ادامه داد: وقتی در شرایط سخت مسئولان و بخصوص استاندار با جدیت به دنبال  طرح های روی زمین مانده استان مییوند این مساله جای تقدیدر دارد.

مهاجر ادامه داد: از انتقاد فراری نیستیم اما انتقاد در جایی کارساز است که هم ارائه راهکار بدهیم و هم اینکه با سنجش دستاوردهای مسئول یا مسئولان باید این انتقادها را عنوان کرد و اگر چه پیگیری مشکلات استان توسط رسانه ها که چشم بینای مردم محسوب می شود در راستای بهبود وضعیت مردم بسیار مهم  و اثر گذار است.

وی تعداد برنامه های اجرایی دهه فجر استان را 7 هزار برنامه عنوان کرد و افزود: اجرای سرود 1357 نفره، کاروان سلامت در مناطق محروم، مراسم متمرکز گلبانگ انقلاب ، تجمع بزرگ یاوران انقلاب ، کرسی های آزاد اندیشی ، اهدای جهیزیه به نو عروسان، بازدید تور از کارخانجات تولیدی، برگزار جشنواره فیلم و موسیقی فجر در استان همزمان با کشور و راه اندازی رادیو انقلاب که توسط واحد صدای گلستان در مدارس راه اندئازی می شود از شاخص ترین برنامه های این ایام در استان است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار