یک فعال سیاسی رسانه‌ای با تاکید بر اینکه «همدلی وهمزبانی ‎راهکار اصلی گام دوم انقلاب»، گفت: همدلی و همزبانی مدیران دولت مردمی، با اقشار مختلف جامعه بویژه با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، نماینده محترم ولی فقیه، نماینده مردم شریف استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و... برای حل مسائل و گره گشایی از امور مردم بسیار ضروری ، شیرین و جذاب و در عین حال کارگشاست.

«همدلی و همزبانی ‎راهکار اصلی گام دوم انقلاب»

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد دیلم کتولی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: شنیدن اخبار و گزارشات دریافتی از برگزاری جلسات در این راستا جزء زیباترین جلوه های همدلی و رسیدن به همزبانی در این راستا است . 

وی افزود: برعکس آن شنیدن اخبار از سهم خواهی هریک آحاد یاد شده از یکدیگر ، جزء آزاردهنده ترین اخبار برای مردمی است که ، دل به گره‌ گشائی مشکلات از دولت «کار و کرامت» و داعیه رسیدن به افق«ایران قوی»بسته اند .  

این فعال رسانه بیان کرد: نگارنده جزءکسانی است که حامی«گزینه دیگری » برای استانداری گلستان بوده ولی پس از انتصاب«دکتر علی محمد زنگانه» به سِمَت استانداری گلستان در همه فعالیت های فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و رسانه ای اهتمام به حمایت از ایشان داشته و شخص ایشان و معاونین محترمشان و بزرگان جریان انقلابی به این حمایت و پشتیبانی اعتراف و اذعان دارند . 

دیلم کتولی گفت: البتّه این آموزه ای است که از سرور و مقتدایمان«امام خامنه‌ای عزیز»آموخته ایم ،که در همه دولت ها اساس را بر«حمایت و پشتیبانی از دولت‌ها و مسئولین مستقر»گذاشته و اهتمام به آن دارند .

وی ادامه داد: این حمایت امّا ، نافی نقدهای منصفانه و بدور از احساسات ودر عین حال«سهم خواهانه»از مسئولین نیست اگر به برخی« انتصابات ضعیف و ناکارآمد» ، « بکارگیری از افراد ، زیر فشار زید و عَمر» که صدای آن در «دورقوزآباد!» هم شنیده شده معترضیم ، شفّاف و روشن به استحضار رساندیم. 

این فعال رسانه گفت: اگر به دخالت« خلاف قوانین ، مقررات و منویّات رهبری» در امور اجرایی از سوی عزیزان نماینده مجلس و احتمالاً نماینده معزٌز رهبری و یا هر شخص حقیقی و حقوقی دیگر معترضیم ، آن حضرات را هم « وَلو بَلَغ ما بَلَغ» مطلع ساختیم . 

دیلم کتولی توضیح داد: امّا اذعان داریم که آنچه در حال حاضر « خیر و صلاح استان  گلستان» است و می تواند به « افقی روشن برای استان گلستان ختم شود تنها و تنها «همدلی وهمزبانی» بین همه آحاد جامعه « بویژه رجال سیاسی ، شخصیت های تأثیرگذار و مسئولین اجرایی است ولاغیر . 

وی افزود: طی کردن هر مسیری غیر از این موجب « یاس و ناأمیدی مردم ، سوءاستفاده مخالفان نظام ، تفرقه و تشتّت ، غبارآلود شدن ساحت سیاسی _ اجتماعی استان و... » می شود و همان می شود که قرآن مجید با صراحت همه را آن بشدّت منع کرده است. 

این فعال رسانه با اشاره به آیاتی از قرآن {وَأَطیعُوااللَّهَ وَرَسولَهُ وَلاتَنازَعوافَتَفشَلواوَتَذهَبَ ریحُکُم وَاصبِرواإِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرینَ}{سوره مبارکه الأنفال آیه ۴۶﴾ گفت: {و (فرمان)خدا وپیامبرش را اطاعت نمایید! و نزاع (وکشمکش)نکنید،تاسست نشوید و قدرت(و شوکت)شما ازمیان نرودوصبر و استقامت کنیدکه خداوند با استقامت کنندگان است!}.

دیلم کتولی اتحاد را رمز پیشرفت جامعه دانست و بیان کرد: امام خامنه ای عزیز در فحوای کلام مبارک خود ضمن قرائت همین آیه فرمودند:« عزیزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر کشور، امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگی. بهانه‌های اختلاف زیاد است.گاهی در یک قضیه‌ای سلیقه‌ی یک نفر، دو نفر با هم یکسان نیست؛ این نباید بهانه‌ی اختلاف بشود. گاهی در کسی یک گرایشی هست، در دیگری نیست؛ این نباید مایه‌ی اختلاف بشود.آراء، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ی در درون، موجب فَشَل میشود.

وی ادامه داد: قرآن به ما تعلیم میدهد: « وَلاتَنازَعو افَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم»اگر منازعه کنیم، سر مسائل گوناگون - مسائل سیاسی، مسائل اقتصادی، مسائل شخصیتی - دست‌به‌یقه شویم، دشمن ما جَری می‌شود.یک مقدار از جرأتی که دشمن در سالهای گذشته پیداکرد،به خاطراختلافات بود» (بیانات در حرم رضوی در آغاز سال ۹۱).

این فعال رسانه با اشاره به اینکه اختلاف و تفرقه بین مسئولان در هر رده ای نقشه دشمن و اختلاف سیاسی و تشتّت در ارکان نظام آرزوی آنهاست، گفت: وحدت و انسجام بین مسئولان نظام ، از همه شیرین تر در همکاری های ‎مدیران شیعه و اهل سنت گلستان، می تواند الگو و اسوه حسنه ای برای راهبری پیشرفت و عدالت و حرکت بسمت ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد. 

دیلم کتولی بیان کرد: جامعه ما برای تحقّق « گام دوم انقلاب اسلامی » تنها نیاز به « همدلی وهمزبانی » دارد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار