فرمانده انتظامی بندرگز:

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از قتل یک جوان ۲۳ ساله در این شهرستان در پی نزاع دسته جمعی خبرداد و گفت: قاتل دستگیر شده است.

نزاع دسته جمعی در بندرگز منجر به قتل جوان ۲۳ ساله شد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ مهدی مهدوی نیا اظهارکرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به چاقوخوردگی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، جوانی ۲۳ ساله بر اثر ضربه چاقو مجروح و متاسفانه بر اثر خونریزی زیاد در بیمارستان فوت کرده است.

وی بیان کرد: ماموران آگاهی و انتظامی با کار اطلاعاتی و بررسی صحنه و حضور میدانی در صحنه جرم، تعداد ۱۲ نفر از عوامل دخیل در درگیری و نزاع دسته جمعی را در کمتر از چهار ساعت دستگیر و به منظور تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت دادند.

مهدوی نیا ادامه داد: با تلاش‌های شبانه روزی انجام شده و ساعت‌ها تحقیق و تحقیقات فنی از متهمان دستگیر شده و با جمع آوری ادله، قرائن و مستندات، در نهایت قاتل که در همان ساعات اولیه در زمره دستگیر شدگان قرار داشت لب به اعتراف گشوده و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاهشان یک قبضه چاقو بکار رفته در قتل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه برای اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار