استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: یکی از اقدامات انجام شده تخریب آب بندان های غیر مجاز در بستر گرگانرود بوده و این اقدام با هدف حمایت از مناطق کمتر برخوردار و دسترسی عادلانه به منابع انجام شده است.

تخریب آب بندان های غیرمجاز با هدف حمایت از مناطق محروم/ تخریب 40 آب بندان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه امروز در حاشیه بازدید آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور از محلات کم برخودار استان، اظهار کرد: بیش از ۴۰ آب بندان غیرمجاز در استان تخریب شده و تا ۱۵ اسفندماه تمام آب بندان‌هایی که در بستر رودخانه هستند تخریب خواهد شد و پس از پایان سال آب بندان‌های غیرمجاز حریم رودخانه نیز تخریب خواهد شد.

وی افزود: ۳۸۰ میلیارد تومان برای علاج بخشی سد وشمگیر اعتبار نیاز دارد که ۱۰۰ میلیارد ریال آن در سفر تصویب شده و تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است

استاندار گفت: در اجرای پروژه‌های رفع تنش آبی استان به ویژه در منطقه شمال استان گلستان نیازمند تقویت تزریق اعتبارات هستیم و اگر تزریق منابع با قدرت انجام شود، رفع تنش آبی به ویژه در بخش آب شرب با قدرت بیشتری صورت خواهد گرفت.

زنگانه بیان کرد: تمام تلاش ما در استان توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است و امید داریم بتوانیم با حمایت‌های همیشگی دولت اتفاقات مثبتی را در مناطق کمتر برخوردار رقم بزنیم.

وی خطاب به مدیران شهرستانی در آق‌قلا و مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان حاضر در جلسه بیان کرد: تمامی مصوبات سفر باید به طور کامل اجرایی شود و هیچ قصوری در این بخش پذیرفتنی نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار