رئیس دادگاه بخش کمالان گفت: اختلاف 12 ساله شرکت گاز و مالکان زمین‌های منطقه کمالان با پا درمیانی دادگستری حل و فصل شد که با حل و فصل این اختلاف، 20 خانوار روستای «مارون کلاته» بخش کمالان، از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

 حل مشکل 12 ساله گازرسانی به یک روستا با پا درمیانی دادگستری

به گزارش گلستان 24، نعمت نوری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  لوله کشی گاز به  محله روشندل روستای «مارون کلاته»،  12 سال پیش انجام شد اما به علت اختلاف مالکان زمین‌هایی که لوله‌های گاز از آنها عبور داده شده بود با شرکت گاز، اهالی این محله از نعمت گاز بی‌بهره مانده بودند.

وی افزود: با درخواست اهالی ، دادگستری به این موضوع ورود کرد و در یک نشست با دعوت از مدیر شرکت گاز شهرستان علی آبادکتول، نمایندگان اهالی و کشاورزان، موضوع با توافق شرکت گاز و مالکان زمین ختم به خیر شد و چشم انتظاری اهالی محله روشندل برای بهره مندی از نعمت گاز به پایان رسید.

رئیس دادگاه بخش کمالان خاطرنشان کرد: نگرانی کشاورزان برای بخشی از زمین خود در قالب حریم لوله گاز علت اختلاف آنان با شرکت گاز بود.

پنوری افزود: در این جلسه شرکت گاز متعهد شد در صورت بروز مشکل برای کشاورزان در آینده، برای مسیر جایگزین گازرسانی اقدام کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار