رییس دادگاه بخش کمالان از پایان کشمکش ۱۲ ساله میان شرکت گاز استان و اهالی یک روستا خبر داد و گفت: با حل این مشکل، به زودی ۲۰ خانوار روستای "مارون کلاته" شهرستان علی‌آبادکتول از گاز بهره‌مند خواهند شد.

مشکل اتصال یک روستای گلستان به شبکه سراسری گاز پس از ۱۲ سال برطرف شد

به گزارش گلستان 24، نعمت نوری اظهار کرد: شرکت گاز استان با مالکان زمین‌های منطقه کمالان به جهت انتقال خطوط گاز به مشکل برخورده بودند که این اختلاف ۱۲ سال قبل آغاز شده بود.

وی بیان کرد: لوله‌کشی گاز به محله روشندل این روستا ۱۲ سال قبل انجام شده بود، اما به علت اختلاف مالکان زمین‌هایی که لوله‌های گاز از آنها عبور کرده با شرکت گاز استان، اهالی این محله از نعمت گاز بی‌بهره مانده بودند.

رییس دادگاه بخش کمالان گفت: با درخواست اهالی، دادگستری به این موضوع ورود کرد و در یک نشست با دعوت از مدیر شرکت گاز شهرستان علی‌آبادکتول، نمایندگان اهالی و کشاورزان، موضوع با توافق شرکت گاز و مالکان زمین، چشم انتظاری اهالی محله روشندل برای بهره‌مندی از گاز به پایان رسید.

نوری اضافه کرد: نگرانی کشاورزان برای بخشی از زمین خود در قالب حریم لوله گاز، علت اختلاف آنان با شرکت گاز بود که در این جلسه شرکت گاز متعهد شد در صورت بروز مشکل برای کشاورزان در آینده، برای مسیر جایگزین گازرسانی اقدام کند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار