فرماندار گالیکش خبرداد؛

فرماندار گالیکش گفت: آتش‌سوزی همچنان در جنگل‌های بخش لوه در محدوده روستاهای بخش اویلی و ترجنلی ادامه دارد و ۲۵۰ نیروی تازه نفس برای کمک به اطفای آن اعزام شدند.

اعزام ۲۵۰ نیروی تازه نفس برای مهار آتش جنگل گالیکش

به گزارش گلستان 24، علی جوان حاذق‌خواه امروز اظهار کرد: نیروهای منابع طبیعی از شهرستان‌های مینودشت، کلاله و گالیکش در کنار مردم بومی و دوستداران طبیعت و بسیجیان و سایر دستگاه‌های امدادی تمام تلاش خود را از روز گذشته برای مهار این آتش سوزی به کار گرفتند.

وی افزود: آتش سوزی از نوع کف سوز ظهر روز گذشته در جنگل‌های منطقه بش اوبلی و ترجنلی گالیکش شروع شده و همچنان در حال گسترش است.

فرماندار گالیکش گفت: درخواست اعزام بالگرد به هوانیروز ارائه شده که با مساعد شدن شرایط جوی از تهران به منطقه اعزام می‌شود.

جوان بیان کرد: از روز پنجشنبه هفته گذشته سه مرحله آتش‌سوزی در جنگل‌های گالیکش در منطقه جنگلی شن‌چال حد فاصل روستای بش اویلی و ترجنلی رخ داد و به حدود ۲۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی به صورت کف‌سوز خسارت زد که همگی با کمک نیروهای منابع طبیعی و مردم محلی در کنار همراهی دستگاه‌های امدادی مهار شد و از ظهر روز دوشنبه شاهد چهارمین مرحله شروع آتش سوزی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار