فرماندار گرگان گفت: تیم های امدادی برای مهار آتش سوزی در ارتفاعات جنگل توسکستان به منطقه اعزام شدند.

پیش روی آتش در۴ هکتار از جنگل های توسکستان/بالگرد اعزام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شامگاه یکشنبه آتش سوزی در ارتفاعات جنگل توسکستان اتفاق افتاد.

وی افزود: با اعزام تیم های امدادی هلال احمر و منابع طبیعی اقدامات لازم برای جلوگیری از پیش روی آتش در منطقه انجام شده است.

حمیدی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر آتش سوزی، به دستور استاندار بالگردهای هلال احمر برای اتفاء حریق به منطقه اعزام خواهند شد. 

فرماندار گرگان از ادامه اقدامات لازم برای خاموش شدن هرچه سریع تر آتش خبر داد و گفت: با تمام نیرو های امدادی و دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم  انجام شده است تا هرچه سریع تر با اعزام نیروهای جدید به منطقه  از پیش روی بیشتر آتش جلوگیری شود. 

وی گفت: آتش سوزی در جنگل های توسکستان، تا کنون حدود چهار هکتار پیش روی داشته و تا این لحظه اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش در حال انجام است.

 اعزام نیروهای یگان حفاطت منابع طبیعی استان برای مهار آتش سوزی در ارتفاعات جنگل توسکستان 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان هم از حضور تیم های یگان حفاطت منابع طبیعی از شهرستان گرگان، آزادشهر و گنبدکاووس برای انجام اقدامات لازم خبر داد.

حبیب یاراد بزی گفت: آتش سوزی در جنگل های توسکستان، در دو منطقه پمبول چال و مازو آرام بوده و تا این لحظه اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار