مدیر کل کمیته امداد گلستان خبرداد:

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: درروز ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد ۲۳هزار واحد مسکونی همزمان با سراسر کشور وبا حضور رئیس جمهوربه صورت ارتباط تصویری با سایر استان ها به مددجویان تحت حمایت واگذار شد که سهم استان گلستان ۱۵۳۵ واحد مسکونی است .

واگذاری ۱۵۳۵واحد مسکونی به مددجویان در روز میلاد امام زمان(عج)

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی بابایی در مراسم افتتاح این واحد های مسکونی که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت جشن بزرگ نیمه شعبان در روستای عباس آباد از توابع شهرستان علی آباد کتول برگزار و طی مراسمی ۱۵۳۵ واحد مسکونی ، باحضور دکتر زنگانه، استاندار گلستان و مدیران کل ادارات و نهادهای استان به مددجویان تحت حمایت استان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۳۵ واحد مسکونی جزئی از ۲۳هزار واحد مسکونی درسطح کشور است، افزود : این واحد ها درقالب مسکن محرومان و تفاهم نامه های ۳ جانبه و ۵ جانبه کمیته امداد با بنیادمسکن، بنیاد مستضعفان، ستاداجرائی فرمان حضرت امام (ره) و بسیج سازندگی و همچنین تفاهم نامه با موسسات خیریه کشوری بوده است .

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: ۲۶۸۴ واحد ازمحل تفاهم نامه ۵ جانبه و۳ جانبه، مسکن محرومان، مسکن ایتام و مسکن خیرین در دستور کار بوده که از این تعداد ۱۵۳۵ واحد مسکونی در روز نیمه شعبان به بهره برداری رسید و ۱۱۴۹ واحد دیگر نیز تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

بابایی با تقدیر از نقش خیران در ساخت مسکن مددجویان، گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن مددجویان روستایی انجام شده وبرابر دستور رئیس جمهور و تاکیدات رئیس کمیته امداد و به لطف الهی با کمک خیران وهمکاری بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی سپاه استان ،و دیگر نهادهای انقلابی تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی روستایی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

در ادامه استاندار گلستان نیز در مورد عملکرد کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: کارنامه‌ای که کمیته امداد در کنار سایر نهادهای انقلابی از خود ارائه داده‌اند قابل تقدیر است.

 زنگانه افزود: این نهاد انقلابی با هم افزایی سایر دستگاهای حمایتی استان توانسته اقدامات مهم واثرگذاری را درتمامی سطوح خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان بویژه در ۲ بخش مسکن و اشتغال ، به انجام رساند که نمونه آن را در واگذاری این تعداد مسکن ، مشاهده می کنیم .

گفتنی است در این مراسم از۳ خیر ونیکوکار برترو ۳ کارآفرین درزمینه اشتغال تجلیل وهمچنین با اهداء یک جلد قرآن مجید و گل نرگس منزل ۳ مددجو بصورت نمادین مورد بهره برداری قرارگرفت .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار