مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در بحث ساخت مسکن محرومان جزو استان های برتر کشور هستیم.

رتبه برتر گلستان در ساخت مسکن محرومان

عیسی بابایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گلستان 24 اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه سه جانبه و 5 جانیه ای که با سپاه، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان ، بسیج سازندگی و ستاد اجرائی امام (ره) منعقد شده است استان گلستان بیشتر از تعداد واحد های در نظر رگفته شده توانسته برای محرومان و نیازمندان مسکن مهیا کند.

وی افزود: سهم استان گلستان از این طرح که در مرحله اول 300 واحد بوده با پیگیری مستمر مسئولان استانی به یکهزار و 200 واحد افزایش یافته است.

بابایی گفت: سال گذشته در مجموع 6 هزار و 288 مورد در حوزه مسکن اقدام شده  که 2 هزار و 220 مورد مربوط به احداث و یکهزار و 760 مورد آن مربوط به تعمیرات و بهسازی بوده است.

وی افزود: تا پایان سال 1402 تعداد یکهزار و 200د واحد مسکن روستایی ویژه مددجوبان کمیته امداد در گلستان به بهره برداری می رسد.

بابایی بیان کرد: تلاش داریم تا پایان امسال 500 واحد مسکونی را به بهره برداری برسانیم.

وی گفت:  تا کنون 5 هزار و 700 مددجو در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که به دلیل نداشتن سهم آورده اولیه رد درخواست شده اند و در صدد هستیم تا بتوانیم با رایزنی هایی که انجام می شود این سهم آورده را از بخش دیگری برای آنان تامین کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار