فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

فرمانده انتظامی گلستان از برخورد قاطع پلیس با عوامل تیراندازی و برهم زنندگان نظم عمومی در لحظات معنوی سال نو خبرداد.

برخورد قاطع پلیس گلستان با عوامل تیراندازی در لحظه تحویل سال /  آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تامین امنیت شهروندان

به گزارش گلستان24؛ سردار محمدسعید فاضل دادگر بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف پلیس، پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند در جامعه است، اظهار داشت: پلیس اجازه هیچ گونه بی نظمی و نا امنی را به مخلان نظم و امنیت نمی دهد و با ارتقاء توان و آمادگی لازم در تمامی زمینه ها و ارائه خدمات به مردم آماده است.

وی افزود: پلیس و دستگاه های امنیتی با افرادی که طی یک رسم خطرآفرین در لحظه تحویل سال با شلیک گلوله به استقبال سال نو می روند و باعث رعب و وحشت شهروندان، همسایه ها و یا در این راستا صدمات جانی و مالی به شهروندان وارد می کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

سردار دادگر تصریح کرد: پلیس و دستگاه های امنیتی با افرادی که طی یک رسم خطرآفرین در لحظه تحویل سال با شلیک گلوله به استقبال سال نو می روند و باعث رعب و وحشت شهروندان، همسایه ها و یا در این راستا صدمات جانی و مالی به شهروندان وارد می کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، در صورت گزارش مردمی مبنی بر تیراندازی و برهم زدن نظم از سوی برخی هنجارشکنان، پلیس بلافاصله وارد عمل شده و نسبت به توقیف سلاح و دستگیری متهمان اقدام خواهد کرد.

فاضل دادگر از شهروندان خواست در صورت مشاهده تیراندازی مراتب را از طریق تلفن های ارتباطی شهروندان با دستگاه های امنیتی استان ۱۱۰، ۱۱۳ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پلیس بخش مهمی از اجرای مأموریت های خود را در تعامل و همکاری با مردم و برقراری تماس ها با ۱۱۰ جستجو می کند.

وی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تامین امنیت شهروندان در معابر عمومی، اماکن خرید، مراکز تفریحی، تاریخی، پارک ها و اجرای طرح های پلیسی در کنترل ترافیکی و کاهش تصادفات و برخورد با مجرمان و سارقان در ایام پایانی سال و سال نو خبر داد و گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، حضور ماموران در مراکز خرید، اماکن شلوغ و در معابر، گذرگاه‌ها و محل های خرید پرتردد، محورهای اصلی جاده ای افزایش خواهد داشت اما مردم هم باید از اموال خود مراقبت کنند و سعی داشته باشند با خودنگهداری اموال و در ترددهای جاده ای با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از حوادث ناگوار جاده ای و کاهش وقوع جرایم پلیس را یاری کنند. / انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار