تولد دوقلوها در مرکز ناباروری نهال، ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان، دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای گرگان و گلایه اهالی نیازآباد بندرترکمن از روند بهسازی جاده بندرترکمن - کردکوی از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

تولد دوقلوها در مرکز ناباروری نهال گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مسوول امور مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دومین دوقلوها به نام‌های محمد و مهیاد به روش IVF در مرکز ناباروری نهال مرکز آموزش درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان متولد شدند.

دکتر فاطمه‌سادات حسینی اظهار داشت که والدین این دوقلوها پس از یک دوره پنج ساله ناباروری، با تلاش کادر درمان در مرکز ناباروری نهال استان، صاحب فرزند شدند.

**

فرمانده انتظامی گرگان گفت : در اثر نزاع مسلحانه بین اهالی یک روستا در این شهرستان ۱۰ نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمد شیرازی گفت که ۷ نفر از عاملان این درگیری دستگیر شدند.

**

تعدادی از اهالی روستای نیازآباد شهرستان بندرترکمن از روند تعریض جاده بندرترکمن - کردکوی گلایه کردند.

بگفته آنان نبود تابلوهای هشدار دهنده، اختلاف سطح ناشی از آسفالت های نامتقارن و وجود مقادیر زیادی قلوه سنگ در جاده، رفت و آمد در این محدوده را خطرناک کرده است .

**

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: علاوه بر کاهش هشت درجه ای دما، وقوع بارش های رگباری در مناطق کوهپایه ای استان در یکشنبه و دوشنبه دور از انتظار نیست.

**

حمید هزار جریبی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان گفت: امسال، سهمیه کود ازته استان، ۱۱۶ هزار و ۷۵۴ تن است که در ۶ ماهه نخست امسال، ۵۲ درصد آن تامین شد.

**

رییس اداره سینمای و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تایید خسارت کووید ۱۹ به صنعت سینما در این استان گفت: سینماهای گلستان با وجود آغاز دوباره فعالیت پس از چند ماه وقفه از کمبود تماشاگر رنج می برد.

مریم رحمانی پور اظهار داشت: سینماهای کاپری و بهمن گرگان، هجرت گنبدکاووس، بهمن آزادشهر، قدس علی آباد و بندرترکمن با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد استانی کرونا، آماده پخش فیلم است ولی از سوی تماشاگران استقبال نمی شود.

**

سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم فوتبال زنیت در دیدار خانگی برابر اوفا گل های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم تیم ملی ایران، در فصل گذشته لیگ برتر روسیه نیز آقای گل شده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار