مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان:

مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان از آزادی ۳۰۰ زندانی غیرعمد از ندامتگاه‌های این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: پویش آزادی زندانیان در طرح عید نوروز تا عید فطر آغاز شده است.

سال گذشته ۳۰۰ زندانی غیرعمد گلستانی آزاد شدند

به گزارش گلستان 24، حمید وسکوئی اظهار کرد: سال گذشته ۳۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شامل ۲۸۵ آقا و ۱۵ خانم از ندامتگاه‌های گلستان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان افزود: برای آزادسازی ۳۰۰ نفر، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان توسط ستاد دیه اعطا و هشت میلیارد بلاعوض و دو میلیارد آن از طریق تسهیلات بانکی وام پرداخت شده است.

وی از اجرای پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» در این استان خبر داد و گفت: یک روز حضور در بند هم برای ما که متولی امر آزادی بدهکاران غیربزهکار هستیم مدت زمان زیادی تلقی می‌شود.

وسکوئی گفت: برای همین موضوع، همکاران بنده در این روزها و در قالب پویش عید نوروز تا عید فطر با دقت و سرعت و جدیت بالاتری در قبال پروندها اقدامات لازم برای رسیدگی را انجام می‌دهند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان افزود: در این راستا برای شناسایی زندانیان جرایم غیرعمد از طریق کمیته امداد تحقیقات محلی را انجام و افرادی که نیازمند به مساعدت مالی باشند در قالب فهرست مددجویان واجد شرایط برای طی فرآیند اخذ گذشت و غیره قرار می‌گیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار