مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بارش فراگیر باران در جاده های این استان، گفت: بارش برف را در محورهای کوهستانی درازنو کردکوی و سرعلی آباد توسکستان شاهد هستیم.

بارش برف در جاده های کوهستانی گلستان/ رانندگان با احتیاط برانند

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در همه جاده‌های اصلی و فرعی گلستان فراگیر شده و جاده‌های استان لغزنده است و علاوه بر آن بارش برف در جاده‌های کوهستانی درازنو کردکوی و سرعلی آباد توسکستان گرگان آغاز شده و بر اساس پیش بینی‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: به علت ابرناکی و غالب شدن پدیده مه در خوش ییلاق، شعاع دید رانندگان در این مسیر کاهش یافته و ضرورت دارد که رانندگان احتیاط حداکثری را داشته باشند.

وی گفت: تجاوز و تخطی از سرعت مطمئنه، حواس پرتی و عدم توجه به جلو، شتاب زدگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل خودرو مهم‌ترین عامل تصادفات ایام نوروزی در گلستان به ویژه تصادفات زنجیره‌ای شناخته شده و بارش باران و لغزندگی جاده‌ها تأثیر این عوامل را تشدید کرده است.

مصدقی ادامه داد: ۳۰ خودرو وابسته به عوامل جهادی با خودرو و تجهیزات لازم با حضور در جاده‌ها راهداران و پلیس راهور را همراهی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار