سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با خانواده معظم پاسدار رشید اسلام شهید والا مقام «مقداد مهقانی جعفرآبادی» دیدار کرد.

دیدار سرپرست بنیاد گلستان با خانواده معظم شهید «مقداد مهقانی جعفرآبادی»

به گزارش گلستان 24، محمدعلی طالع زاری در دیدار با خانواده معظم پاسدار رشید اسلام شهید والا مقام «مقداد مهقانی جعفرآبادی» ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این شهید والامقام گفت: پدران شهید و خانواده‌های شهدا دین خود را به عالیترین درجه برای انقلاب و دین مبین پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) ادا کرده‌اند و پدران شهدا الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی افزود: خبر شهادت شهید مدافع حرم، «مقداد مهقانی جعفرآبادی» در دفاع از حریم اهل بیت(ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان نهاد.

سرپرست بنیاد گلستان در ادامه گفت: شهیدان مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.

پاسدار رشید و پاکباخته اسلام " سروان  مقداد مهقانی جعفر آبادی" از مدافعان شجاع و سلحشور حرم که سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ ( نهم ماه مبارک رمضان) ، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه مجروح شده بود، بعلت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار