مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها و پیگیری و حل مشکلات این قشر معزز تکریم ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دیدار با جامعه ایثارگری تکریم ارزش‌های انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار، اسرافیل وزیری در حاشیه ملاقات عمومی با جامعه هدف بنیاد ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گام بسیار کوچکی در برابر از خودگشتگی‌های آنان محسوب می‌شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان و برنامه‌ریزان باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: یاد شهدا اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها و پیگیری و حل مشکلات این قشر معزز تکریم ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هرچه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.
وزیری افزود: شهدا و جانبازان دوران دفاع‌مقدس، مدافعان حرم و امنیت پایدار توانستند با مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های خود انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی بیمه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار