بیمارستان امام خمینی بندرترکمن در راستای ارائه خدمات به بیماران در قالب طرح تحول سلامت با 25 پزشک و متخصص در دو نوبت صبح و عصر خدمات دهی می کند.

نگاهی به نوبت دهی بیماران در مراکز درمانی بندرترکمن

به گزارش گلستان 24، پزشکان کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی شامل متخصصین داخلی ، قلب ، اطفال ، پوست ، ارولوژی ، ارتوپدی ، گوش و حلق و بینی ، زنان و زایمان ، اعصاب و روان و غیره می باشد که با ارائه خدمت به بیماران گام مهمی را در راستای رسیدگی به مردم انجام می دهند.

نوبت دهی در این بیمارستان به صورت حضوری بوده و مراجعین از ساعت 6صبح برای گرفتن نوبت مراجعه می کنند و نوبت دوم آن 2 بعدالظهر می باشد این در حالی است که قبلا شیوه نوبت دهی به صورت تلفنی نیز بود اما اکنون فقط با مراجعه حضوری به بیمارستان این امر تحقق می پذیرد.

تنها کیلنیک تخصصی بندرترکمن که در بیمارستان امام خمینی دایر است همیشه روزهای پرتردد و پرترافیکی از بیماران را به خود دیده است چرا که مردم برای گرفتن نوبت حتی از روستاهای دور و نزدیک به این مکان مراجعه می کنند و حتی عده ای ماهها برای گرفتن نوبت منتظر می مانند چرا که همه افراد توان پرداخت هزینه و ویزیت های متخصصین را نداشته و ترجیح می هند به این مرکز مراجعه کنند.

کلنیک تخصصی شهید عظیم گل بندرترکمن در قالب ویزیت بیماران با استفاده از دفترچه 34500 ریال و بدون دفترچه 115000 ریال هزینه دریافت می کند که نسبت به پزشکان متخصص در جاهای دیگر بسیار برای مردم به صرفه است.

این در حالی است که درمانگاه عمومی تامین اجتماعی در بندرترکمن نیز با ارائه خدمات رایگان به خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی به ارائه خدمات خویش در قالب پزشک عمومی ، دندانپزشک ، زنان و کارشناس مامایی ، آزمایشگاه ، داروی رایگان ، خدمات سرم تراپی و انجام پانسمان و تزریقات همه روزه انجام می دهد.

نوبت دهی در این درمانگاه پرتردد اما به صورت تلفنی و حضوری نیز می باشد و همچنین افراد سالمند بالای 60سال بدون گرفتن نوبت می توانند ویزیت شوند.

اما چه خوب می شد که این درمانگاه نیز با بکارگیری پزشکان متخصص سهم اندکی از ترافیک موجود در بیمارستان امام خمینی بندرترکمن را کمتر کند.

انتهای پیام/آوای ترکمن

ارسال نظر

  • عرازدوردی شبانی
    1

    نوبت ویزیت از متخصص ارتوپد

  • عرازدوردی شبانی
    1

    نوبت ویزیت از متخصص ارتوپد

  • عرازدوردی شبانی
    0

    نوبت ویزیت از متخصص ارتوپد

  • عافیه طروک
    1

    دکترآخوندی

  • عافیه طروک
    0

    دکترآخوندی

آخرین اخبار