مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر در شب های قدر خدمات امدادی را در مساجد و حسینیه ها عهده دار هستند.

خدمات امدادی بیش از ۱۰۰ نیروی داوطلب جمعیت هلال اهمر در شب های قدر

به گزارش گلستان 24 از گرگان قاسم غریب آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پوشش امدادی مراسم شب های قدر و ارائه خدمات به عزاداران و روزه داران، بیش از ۱۰۰ نفر از امدادگران، نجاتگران و اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در مساجد، حسینیه ها و اماکن از پیش اعلام شده در شهرستان ها حضور پیدا کرده و ضمن پوشش امدادی مراسم با برپایی ایستگاه سلامت نسبت به کنترل فشار خون و توزیع بروشورهای آموزشی اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: ۱۰ دستگاه خودروی کمکدار سبک، ۴ دستگاه آمبولانس و ۵ دستگاه موتورلانس برای پوشش امدادی مراسم ها بکار گرفته خواهند شد. ضمن اینکه تمامی پایگاه های امدادونجات و شعب در شهرستان ها در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: بنا به پیش بینی جمعیت هلال احمر در خصوص ارائه آموزش همگانی به مردم در شب های ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت خانه های هلال، آموزش آشنایی با مخاطرات طبیعی و کمک های اولیه به صورت کوتاه، جزو دیگر برنامه های هلال احمر استان در شب های قدر است.

وی بیان کرد: توزیع بسته های غذایی و غذای گرم با همکاری خانه های هلال و خیرین و داوطلبان در قالب پویش هلال رحمت در طول ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر انجام خواهد شد.

انتهای خبر/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار