فرمانده انتظامی گرگان گفت: قاتل فراری که پس از وقوع جرم، متواری شده بود پس از ۲ سال زندگی مخفیانه و با اشراف پلیس آگاهی استان گلستان در مخفیگاهش دستگیر شد.

قاتل فراری در گلستان پس از ۲ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد

به گزارش گلستان 24، علی تجری در این خصوص اظهار کرد: در ادامه دستور کار پرونده قتل عمد مربوط به سال ۱۳۹۹، همکاران ما با شگردهای تخصصی پلیسی متوجه شدند که قاتل خود را در یکی از روستاهای گرگان مخفی کرده است.

وی بیان کرد: پس از رصد و پایش اطلاعات مربوطه و کسب مجوزهای لازم، دستگیری این متهم فراری در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: همکاران ما در پاسگاه ناهارخوران گرگان با اقدامات فنی و کار اطلاعاتی محل مخفی شدن قاتل فراری را شناسایی کرده و در یک عملیات هدفمند و سریع و پیش از هر واکنشی از سوی متهم، وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهم فراری با اطلاع از شناسایی شدن مخفیگاهش و مشاهده ماموران باز هم قصد متواری شدن داشت که پیش از هر اقدامی دستگیر شد.

تجری تاکید کرد: این متهم پس از دستگیری ابتدا به مقر انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سپری کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و رفع دغدغه مردم در برخورد با سارقان و مالخران، ۶ سارق و ۱۳ معتاد متجاهر، در مدت کمتر از ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این که متهمان دستگیر شده در بازجوی‌های به جرم و بزه منتسبه خود اعتراف کردند، ادامه داد: از این متهمان ۲ قبضه سلاح، ۲ باتری خودرو، قطعات داخل خودرو، کابل و سایر موارد دیگر کشف و ضبط شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار