از سوی راهور؛

جانشین پلیس راهور استان گلستان، محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در آخرین شب قدر و روز قدس در گرگان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در گرگان اعلام شد

به گزارش گلستان 24 ، سرهنگ محمد طبیبی با اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی آخرین شب قدر از ساعت ۲۰ امشب در محدوده مساجد و مصلی گرگان اعمال شده و از تردد انواع وسایل نقلیه در این مکان‌ها خودداری می‌شود.

جانشین پلیس راهور گلستان افزود: راهپیمایی مراسم روز قدس در گرگان از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه میدان آغاز شده و تا خیابان امام خمینی (ره) و میدان وحدت (شهرداری) و خیابان شهدا و تقاطع خیابان شهدا به مصلای نماز جمعه ادامه دارد و در همین راستا پلیس راهور محدودیت ترافیکی خود را از ساعت هشت صبح اجرا می‌کند.

وی گفت: مسیرهای منتهی به چهار راه میدان از سمت میدان مازندران، از چهارراه آتشنشانی، میدان سرخواجه و خیابان‌های منتهی به حضرت امام خمینی (ره) محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

طبیبی افزود: طرح ترافیکی روز قدس در میدان شهرداری از خیابان پاسداران سه راهی پارک شهر و بانک شعبه بهارستان از خیابان بهشتی و در خیابان شهدا هم تمامی خیابان‌های شهدا و در مصلی از گلشن ۱۰، لاله ۱۳ و رسالت ۲۴ و قسمت جنوبی مصلای نماز جمعه اجرا می‌شود و از ورود انواع وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

رئیس اداره عملیات پلیس راهور استان گلستان ادامه داد: با توجه به پاک‌سازی مسیرها و معابر برای برگزاری راهپیمایی روز قدس چنانچه کسانی به هر نحوی خودروی پارک‌شده خود را مشاهده نکردند با پلیس تماس گرفته تا از محل خودروی خود مطلع شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار