جانشین شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24؛نجیب الله تاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان اظهار داشت: مانند سال گذشته راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در 40 نقطه پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ساعت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گرگان افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور ساعت 10.30 دقیقه روز جمعه 18 اردیبهشت ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان از مسیر میدان شهرداری- خیابان امام خمینی (ره)- چهارراه میدان- خیابان شهید رجایی به سمت مصلی وحدت این شهر برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، مهدی چمران سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان مرکز استان گلستان خواهد بود.

تاری ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم مومن استان گلستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ نشان دهنده حمایت مردم این استان از ملت مظلوم فلسطین است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: همچنین در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم الله قدس در استان گلستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار