مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد گلستان از فعالیت هزار و ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در روز عید فطر خبر داد و گفت: زیرساخت‌های پرداخت غیرحضوری زکات فطره و کفاره فراهم شده است.

۱۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار زکات فطره مردم گلستان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی اظهار کرد: به منظور هم‌افزایی در برگزاری برنامه‌ها و ایجاد هماهنگی و جلوگیری از تعدد مراکز دریافت فطریه در روز عید فطر، تمامی صندوق‌های مستقر در مصلی‌های نماز عید فطر، با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط، زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان بیان کرد: مردم خیرو روزه دار گلستان، از اهداء زکات فطریه خود به مراکز غیر مجازی که فاقد آرم و لوگوی تایید شده دبیرخانه شورای زکات می‌باشند، خودداری کنند.

وی از فعالیت هزار و ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در روز عید فطر خبر داد و گفت: روش پرداخت الکترونیکی زکات فطره در خدمت رسانی سریعتر به نیازمندان و محرومان کمک کننده است.

بابایی ادامه داد: سال گذشته مردم گلستان ۳۳ میلیارد تومان زکات فطره و کفاره برای کمک به مستضعفان و نیازمندان پرداخت کردند که پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۴۲ میلیارد تومان جمع آوری شود.

وی تصریح کرد: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی و از طریق پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان و میعادگاه‌های نماز پرشکوه عید سعید فطر، کفاره و فطریه خود را پرداخت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار