معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: استقراض نکردن از بانک مرکزی برای امور جاری دولت که طی ۴۴ سال گذشته معمول بود، احیا و بازگرداندن ۳ هزار واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید و اشتغال و توسعه روابط سیاسی با همسایگان از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است.

 توسعه روابط سیاسی با همسایگان از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سرهنگ سیدجلال حسینی روز سه‌شنبه در نشست جهاد تبیین در جمع مدیران ادارات و نهادها و فعالان سیاسی و فرهنگی گنبدکاووس اظهار کرد:  از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم، دشمنان انقلاب و استکبار جهانی تلاش‌های زیادی دربخش‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی علیه دولت و مردم آن انجام دادند که نمی‌توان نقش آن‌ها را بویژه در تورم و گرانی ارز نادیده گرفت.

وی اغتشاشات و راه‌اندازی بزرگترین جنگ رسانه‌ در فضای مجازی، تلاش برای رساندن قیمت دلار به ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان با تشویق مردم به خرید ارز، سکه و طلا در سایه رشد نقدینگی را از جمله اقدامات دشمن و به‌خصوص آمریکا و اسرائیل از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم ذکر کرد و بیان داشت: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های دولت انقلابی و حضور و آگاهی مردم این نقشه‌ها شکست خورد.

سرهنگ حسینی، اعتماد به تحقق وعده و سنت الهی را مهمترین مولفه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مادامی که مسوولان و مردم به این وعده الهی ایمان داشته باشند و به جای دشمن به ظرفیت‌های داخلی خود توجه داشته باشند، دشمنان کاری از پیش نخواهند بُرد.

وی افزود: حرکت در مسیر اندیشه انقلاب که منبعث از اندیشه امام راحل و اندیشه آن حکیم فرزانه نیز برگرفته از قرآن بود و اکنون همان اندیشه توسط رهبر مظعم انقلاب دنبال می‌شود، جامعه را در مسیر درست هدایت می‌کند.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی به سردستگی آمریکا تلاش داشتند خاورمیانه جدید درست کرده و برخی کشورهای منطقه از جمله ایران را تجزیه کنند اما موفق نشدند.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: اگر رویه انقلابی‌گری، حرکت در مسیر اندیشه انقلاب و امامین آن تا چند سال آینده ادامه پیدا کند بدون تردید ایران اسلامی به لحاظ اقتصادی جزو کشورهای برتر منطقه و جهان خواهد شد.

وی بابیان اینکه دولت قبل در هشت سال به‌جای توجه به ظرفیت‌های درونی و مردمی نگاهش به دست دشمنان و به سرانجام رساندن مذاکرات توفق هسته‌ای (برجام) بود، گفت: دولت فعلی باید ضمن جبران مسائل و مشکلات آن هشت سال، اقدامات و شعارهای خود را نیز عملی کند که تحقق آن احتیاج به زمان دارد.

وی گفت: استقراض نکردن از بانک مرکزی برای امور جاری دولت که طی ۴۴ سال گذشته معمول بود، احیا و بازگرداندن ۳ هزار واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید و اشتغال و توسعه روابط سیاسی با همسایگان از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولت سیزدهم با حرکت در مسیر اندیشه انقلاب تاکنون اقدامات بزرگی برای کشور انجام داده گفت: انتظار رفع مسائل و مشکلات انباشته‌شده سالیان قبل در ۲ سال از دولت فعلی، منطقی نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار