رییس پلیس راهور گنبدکاووس:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس از ثبت و اعمال قانون ماهانه ۱۶ هزار تخلف رانندگی در این شهر خبر داد و گفت: بطور میانگین روزانه ۷۰ سانحه رانندگی جرحی و منجر به خسارت در گنبدکاووس رخ می‌دهد.

ماهانه ۱۶ هزار راننده متخلف گنبدی جریمه می‌شوند

به گزارش گلستان 24، سرهنگ مسعود بارانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس اظهار کرد: برای کاهش سوانح رانندگی و بهبود و روان سازی ترافیک در این شهر چاره‌ای جز ثبت هوشمند تخلفات رانندگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی وجود ندارد.

وی افزود: شرایط برای ثبت هوشمند تخلفات رانندگی در این شهر با ۲۳ دستگاه دوربین‌ ترافیکی فراهم است.

سرهنگ بارانی با تاکید برضرورت نوسازی دوربین‌های ترافیکی فعلی گنبدکاووس از سوی شهرداری، اضافه کرد: در صورت تحقق این امر، گنبدکاووس به نخستین شهر گلستان در ثبت ۱۰۰ درصد هوشمند تخلفات رانندگی بدون حضور کاربر تبدیل خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس با قدرانی از همراهی و تعامل اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر با راهور، گفت: ثبت ۱۰۰ درصدی هوشمند تخلفات رانندگی، راهبرد راهور فراجا است که به کاهش تخلفات و بهبود و روان سازی ترافیک شهرها کمک می‌کند.

وی همچنین از اجرای طرح توقیف خودروهایی که اقدام به حرکات خطرناک و حادثه خیز در معابر شهری می‌کنند با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس خبر داد و افزود: درمدت یک ماه شروع این طرح ۱۶۸ پلاک خودروی متخلف شناسایی و توقیف آنها در سامانه راهور ثبت شده است.

رییس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این جلسه از آمادگی شهرداری برای نوسازی دوربین‌های ترافیکی و ثبت تخلف خبر دادند و گفتند: برای رفع معضل ترافیک این شهر همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان بالاخص حوزه فرهنگی و نیز رسانه‌ها ضروری است.

به گفته رییس و برخی اعضای شورای شهر گنبدکاووس هم اکنون وضعیت ترافیک در این شهر بالاخص توقف دوبله خودروها به یک معضل تبدیل شده و باید با رانندگان متخلف برخورد قانونی شود.

آنها همچنین از آمادگی شورای شهر و شهرداری برای خرید حداقل یک دستگاه خودرو مجهز به دوربین‌های ترافیکی جهت ثبت تخلفات رانندگی به صورت سیار در سطح معابر اصلی و فرعی گنبدکاووس خبر دادند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار