واکنش رییس کل دادگستری گلستان به قرار گرفتن نامش در تحریم کانادا

رییس کل دادگستری گلستان با واکنش نشان دادن نسبت به قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های کشور کانادا گفت: در حالی که هنوز جستجو برای کشف گورهای بی‌نشان کودکان بومی در کانادا ادامه دارد و از نسل‌کشی فرهنگی بومیان به عنوان فصلی سیاه در تاریخ این کشور یاد می‌کنند، دولتمردان کانادایی چگونه می‌توانند از نقض حقوق بشر در سیستم قضایی ایران سخن بگویند؟!

متهمان نسل‌کشی بومیان در کانادا چگونه دم از دفاع از حقوق بشر می‌زنند؟

به گزارش گلستان 24، «حیدر آسیابی» امروز در مورد قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های کشور کانادا با تاکید بر اینکه با تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده است، اظهار کرد: در کنار این عزم و اراده بیشتر با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: در حالی که هنوز جستجو برای کشف گورهای بی‌نشان کودکان بومی در کانادا ادامه دارد و از نسل‌کشی فرهنگی بومیان به عنوان فصلی سیاه در تاریخ این کشور یاد می‌کنند، دولتمردان کانادایی چگونه می‌توانند از نقض حقوق بشر در سیستم قضایی ایران سخن بگویند؟!

آسیابی ادامه داد: کانادا درباره نقض حقوق بشر ابتدا باید پاسخگوی افکار عمومی جهان برای نسل‌کشی سه هزار کودک بومی، نقض آشکار حقوق بشر در بازداشتگاه‌های مهاجرتی و زندان‌های این کشور باشد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: این که کشوری با چنین پیشینه‌ای اقدام به تحریم و متهم کردن دیگر کشورها به بهانه نقض حقوق بشر می‌کند همان رفتار دوگانه مضحک غربی است که سال‌هاست دنبال می‌شود.

آسیابی افزود: همه همکاران ما آگاهانه و با وجود دانستن سختی و حساسیت کار قضا، وارد دستگاه قضایی شده‌اند و این جنجال‌آفرینی‌ها خللی در کار ما ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

وی با تاکید بر این که هیچ منافع مادی در خارج از کشور نداشته و ندارم تاکید کرد: با این تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده است و با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار