رئیس موسسه راهگشای فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با شروع به کار واحد تولید پلاک در مرکز تعویض پلاک گرگان، از این پس پلاک خودروها ظرف یک الی سه ساعت در مرکز تعویض پلاک ساخته و تحویل مالک خودرو خواهد شد.

 افتتاح واحد تولید پلاک در مرکز تعویض پلاک گرگان

به گزارش گلستان24؛ علی بهرامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در رابطه با  راه‌اندازی واحد تولید پلاک خودرو در استان گفت: به منظور تسریع در فرآیند تحویل پلاک به مالکان خودرو، واحد ساخت پلاک در مرکز تعویض پلاک استان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: با فعال شدن این واحد در مرکز تعویض پلاک گرگان، پلاک خودروها ظرف یک تا سه ساعت در مرکز ساخته و تحویل مالک خواهد شد.

رنیس مؤسسه راهگشای فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: افتتاح این واحد در مرکز تعویض پلاک گرگان باعث پیشگیری از اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در امر شماره‌گذاری خواهد شد و به طور طبیعی رضایتمندی مراجعه کنندگان را در چی خواهد داشت.

بهرامی تاکید کرد: با این اقدام مشکل تردد بدون پلاک خودروها در سطح استان رفع خواهد شد و پلاک‌های مخدوش و تصادفی نیز در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد بهانه برخی افراد سودجو در تردد با خودروی فاقد پلاک و پلاک‌های مخدوش نیز از بین خواهد رفت.

سالانه در استان گلستان بیش از 10 هزار خودروی جدید در مراکز تعویض پلاک استان گلستان شماره‌گذاری می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار