جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از وقوع 11 فقره سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی این استان در روز طبیعت خبر داد و گفت: حاصل این حوادث یک فوتی و 10 مجروح بوده است.

روز طبیعت گلستانی ها با یک فوتی و 10 مجروح همراه بود

به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی اکبر جاویدان پنج شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد حادثه رانندگی از صبح امروز تا ساعت 21 و 20 دقیقه شب ثبت شده است و تنها فوت شده این حوادث یک عابر پیاده درحوزه شهرستان آق قلا بوده است.

وی هم چنین از یک هزار و 100 تماس تلفنی بامرکز فوریت های پلیسی 110 گلستان در روز طبیعت خبر داد و گفت: از این تعداد تماس 45 درصد منجر به عملیات پلیسی شده است.

سرهنگ جاویدان، تصادفات رانندگی منجر به خسارت مالی، سرقت، مظنون گیری و نزاع را از مهمترین ماموریت های پلیس در این روز اعلام کرد و افزود: میزان سرقت ها در روز طبیعت 32 درصد کمتر از روز مشابه سال 93 بوده است. 

چند ساعت پیش از این نیز سرهنگ علیرضا قدمی فرمانده پلیس راه گلستان نیز در گفت و گو با ایرنا از وقوع پنج حادثه رانندگی منجر به مجروع شدن پنج نفر در محورهای ارتباطی این استان خبر داده بود.

به گفته وی، ترافیک درمحورهای ارتباطی این استان بویژه در محورهای تفرجگاه های نیمه سنگین است و احتمال وقوع سوانح رانندگی منجر به خسارت زیاد می باشد که از راه های پیشگیری از این حوادث، رعایت فاصله طولی خودرو با خودروی جلویی، عدم شتاب در رانندگی و رعایت سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیرمجاز می باشد.

استان گلستان با افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت حدود 5 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار