رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد؛

رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با اعضای شورای شهر، با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در مبارزه با فساد گفت: در برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه آنان اقدام می شود.

 قاطعیت دستگاه قضایی در مبارزه با فساد

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی در دیدار با اعضای شورای شهر گرگان با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضائی استان در مبارزه با فساد گفت: در برخورد قضائی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه آنان اقدام می‌کنیم و قاطعانه از دادستان مرکز استان و قضات محاکم استان در امر رسیدگی به پرونده‌های فساد اداری حمایت می‌شود.

حیدر آسیابی افزود: مبارزه با فساد در راستای سالم سازی محیط‌های اداری و به منظور خدمتگزاری بهتر به مردم است.

آسیابی در ادامه سخنان خود گفت: انتظار داریم اعضای شورای شهر در انجام وظایف نظارتی خود دقت لازم را داشته باشند و به شهرداری برای پیشبُرد امور کمک کنند.

این مقام ارشد قوه قضائیه در استان گلستان گفت: حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات که یادگار ِ ارزشمند سپهبد شهید سلیمانی است، باید توسط مسئولان از جمله اعضای شورای شهر پُر رنگ تر شود.

حیدر آسیابی در پاسخ به درخواست اعضای شورای شهر برای ورود دادگستری به موضوع تله کابین گرگان هم گفت: بارها اعلام کرده‌ایم از هر طرح و پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری که ضوابط قانونی در روند اخذ مجوزهای آن، رعایت شده باشد، حمایت می‌کنیم.

عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این دیدار از تلاش‌های دادگستری گلستان برای مبارزه با فساد و مطالبه حقوق عامه از دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد.

عیسی مهری، حضور میدانی اعضای شورای قضائی استان در روستاها و محله‌های شهر گرگان را یکی از ابتکارات دادگستری استان در این دوره عنوان کرد و گفت: پای کار آوردن دستگاه‌های ذی ربط از سوی دادگستری در این بازدیدها، روند حل مشکلات در این محله‌ها را تسریع کرده است.

تله کابین گرگان، مسائل مربوط به سالن ورزشی استاندارد برای بسکتبال و کمیسیون ماده ۱۰۰ از جمله مواردی بود که در این دیدار، درباره آن گفتگو شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار