رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای شهر گرگان گفت: ۲۱ محله آسیب‌پذیر گرگان شناسایی شده که برای این مهم قرارگاه توسعه محلات آُسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شکل گرفته است.

 ۲۱ محله آسیب‌پذیر گرگان شناسایی شده است/تدوین برنامه های محوری برای توسعه گرگان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ناصر گرزین امروز در نشست خبری که با حضور شهردار گرگان در محل شورای شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تبدیل وضعیت ۱۵۱ نفر از جامعه ایثارگران، حل مشکل پیمانکاران و پرداخت مطالبات آنها، تعیین تکلیف زمین‌های بلاتکلیف جاده هزارپیچ معروف به شرکت میثاق، بهره‌برداری سی‌ان‌جی سعدآباد، ساماندهی معتادان متجاهر و پیگیری ساخت سوله‌ای مختص آنها، خریداری ۲۱ اتوبوس شهری، تشکیل ۴۰ جلسه رسمی و علنی و ۱۰۲ مصوبه که ۹۲ درصد آنها تائید شد و ۱۴ پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر، ساماندهی دستفروشان و جذب سرمایه‌گذار برای ناهارخوران، تله کابین از جمله اقدامات و پیگیری‌های شورای شهر گرگان بوده است.

وی افزود: بودجه امسال ۹۴۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که ۷۷ درصد آن تاکنون محقق شده و تاکنون ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه دریافت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: از ابتدای سال جاری در راستای تامین راهبردها و چشم‌اندازهای شورای اسلامی برنامه محوری تدوین شده است.

گرزین افزود: مکانی را برای نگهداری سگ‌های ولگرد در گرگان در نظر گرفته شده است که دیگر این مشکل هم به صورت کامل حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سورتمه در شهربازی مدرن هزارپیچ که در گمرک بندرعباس در مدت زمان طولانی مانده بود تحویل گرفته و از ابتدای سال ایستگاه یک و دو سورتمه را شروع و هر دو به اتمام رسیده و همچنین سالن مسقف ۶ هزار مترمربعی شهربازی هم آماده بهره‌برداری است.

گرزین افزود: ایرادات مطروحه علیه پروژه احداث تله‌کابین هم با نظرات کارشناسی و پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری گرگان تا عید تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در تحقق این مهم بیان کرد: اصحاب رسانه بدون هیچ چشمداشتی در راستای شفاف‌سازی جامعه قدم بر داشته و امانت‌دار راستین قلم و حقیقت هستند و مصداق این سخن امام موسی کاظم (ع) گام بر می‌دارند «حق را بگو اگرچه نابودی تو در آن باشد، زیرا که نجات تو در آن است».

 

ارسال نظر

آخرین اخبار