مدیر کل بهزیستی گلستان:

مدیر کل بهزیستی استان گلستان گفت: سال گذشته تعداد 39 کودک از شیرخوارگاه به خانواده های که تقاضای فرزند خواندگی داشتند اعطا شده است.

واگذاری 39 کودک شیرخوارگاه به خانواده ها در سال گذشته/ افزایش مستمری ها در سال جدید

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عارف کیانی صبح امروز در نشست خبری قرارگاه شهید همدانی که به مناسبت هقته دولت برگزار شده است، اظهار کرد: امسال نیز تعداد 12 کودک از ابتدای سال  تا کنون به خانوده های که تثاضای کودک داشتند واگذار شده است.

وی افزود:اعتبارات این اداره کل در بخش مستمری ها نیز در دولت سیزدهم دو و نیم برابر شده است از 27 میلیارد تومان امسال به 35 میلیارد تومان رسیده است و 62 هزار و 11 نفر مستمری بگیر داریم که این رقم در سال 1400 تعداد 35 هزار و 757 نفر بوده است.

کیانی گفت: 55 مرکز توانبخشی روزانه و تعداد 20 مرکز شبانه روزی در استان وجود دارد که نظارت کاملی بر عملکرد انها صورت میگیرد.

وی بیان کرد: حق پرستاری بیماران و یا معلولان ضایعه نخاعی برای نخستین بار در دولت سیزدهم ماهیانه 2 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت می شود و تعداد 757 ضایعه نخاعی تحت پوشش این سازمان در استان هستند.

مدیر کل بهزیستی گلستان اظهار کرد: در بخش مشارکت های مردمی نیزکمک های مردمی  5 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که امسال به 15 میلیارد و 400 میلون تومان رسیده است.

وی افزود: مبلغ ودیعه مسکن نیز سال گذشته 14 میلیارد تومان بوده است که امسال به 35 میلیارد تومان رسیده است .

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار