در پی عملکرد ضعیف مدیریت ورزش

در پی نارضایتی ورزشکاران و هواداران تیم شهدای سالیکنده از مدیریت ورزش و هیئت فوتبال شهرستان کردکوی در شب پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان، متن نوشته شده بر روی پارچه با محتوای اعتراض به برگزاری نامناسب مسابقات در سالن تختی کردکوی از سوی بیش از 30 نفر از جوانان سالیکنده در سالن رونمایی و پس از آن در منظر دید تماشاگران و مسئولان نصب شد که توجه همه حاضران را به خود جلب کرده بود .

روزهای ناخوش ورزش کردکوی!

به گزارش گلستان 24، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای سالیکنده طی نامه ای سر گشاده خطاب به مسئولان ورزش استان، به بیان علل و عوامل نارضایتی خود از عملکرد مدیریت ورزش شهرستان کردکوی و هیئت فوتبال این شهرستان پرداخت که متن کامل آن بنا به درخواست مسئولان باشگاه از پایگاه عدالتخواهان گلستان در ذیل منتشر می شود.

ضمناً انتشار متن این نامه به منزله تایید یا رد محتوای آن از سوی پایگاه عدالتخواهان گلستان نبوده و حق پاسخگویی رسمی و مکتوب اداره ورزش شهرستان کردکوی در این سایت محفوظ خواهد بود.

بسمه تعالی

مسئولین محترم ورزش استان

بدینوسیله باشگاه فرهنگی ورزشی شهداء سالیکنده به عنوان یکی از باشگاههای ورزشی شهرستان کردکوی و استان گلستان که با پرورش استعدادهای فراوان که به جامعه ورزش شهرستان و کشور معرفی نموده است همچون آقایان علی یحیی نژاد، ادریس کوچکی، محمد روشندل عضو تیم ملی جوانان کشور و ارشام مهدان عضو تیم نونهالان فوتبال کشور مطرح می باشد هم اکنون با بی مهری های مسئولین ورزشی شهرستان خصوصاً رشته فوتبال می باشند که مراتب اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به عملکرد ضعیف متولیان ورزش شهرستان در جریان مسابقات مختلف اعلام می داریم.

1 – عدم توجه به تیم های روستایی و عدم احقاق حق این تیم ها توسط مسئولین در جریان اکثر مسابقات فوتبال و فوتسال

2 – عدم تمرکز داوران در جریان داوری مسابقات فوتبال و فوتسال خصوصاً جام رمضان 94

3 – عدم پیگیری متولیان ورزش نسبت به اعتراضات بی شمار معترضین

4 – عدم امنیت در برگزاری مسابقات توسط مسئولین برگزاری مسابقات خصوصاً جام رمضان 94

5 – فقدان داوران مجرب و متعهد و امین در برگزاری مسابقات

6 – مدیریت ضعیف ورزش شهرستان و انتصاب نابجای افراد غیر متعهد و ... در تحویل هیئت های ورزشی خصوصاً رشته فوتبال

در نهایت خواستار پیگیری اعتراضات و ناملایمات که در موارد فوق اعلان گردید از سوی مراجع ذیصلاح خصوصاً متولی ورزش استان جناب آقای دکتر طیبی را داریم .

باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای سالیکنده – مهران

در این مسابقات که همواره با حاشیه های فراوانی همراه بوده است، تیم مرحوم مقداد مازندرانی ولاغوز توانست در دیدار پایانی تیم فرحزاد را با نتیجه 7 بر 4 شکست داده و قهرمان شود. دیدار رده بندی این مسابقات هم بنا به دلایل نامعلوم اصلاً برگزار نشد که این مسئله نیز جای سوال بزرگی را در ذهن ورزش دوستان بر جای گذاشته است./ساجدنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار